Gå til innhold

Streetmeet Lørdag 27. mai i Trondheim?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 615
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

eller tykk pengbok? en råtrimma V8 som kjøres greit er tørst på bensin. selvom jeg kjørte relativt rolig til lånke! uansett, står på den største gasseren som går på smallblock på min da.. og den forsyner motoren greit med bensin! størrelsene på gasserne er som følger: (veldig liten gasser) Holley 250. den er så godt som original! stoooor gasser på dragrace-biler med kompressor osv, 1050. på min står det en Holley 750 med doble pumper. dvs. når jeg tramper på gassen så spruter den 2 tykke STRÅLER med bensin rett ned i innsuget. og på 5 tramp på gassen fyller man en kaffekopp.. så ja, bensinforbruk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope.. den kaster ifra seg i bakkant av motoren. hvor må du ikke spørre meg om.. det er vanskelig å se. men jeg antar det er rundt fordeler eller simeringen rundt utgående aksling fra veiva. i værste fall må jeg ut med motoren for å få tetta det.. men håper det går uten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har vi sittet her i noen timer og pratet fornuft og noe drit :) Hyggelig å finne ut at det er reale folk man prater med i real life også.

 

Iallefall, planen med å fortsette å spre informasjon direkte og indirekte gjennom forum, mail og fra person til person ser iallefall ut til å være den meste effektive måten å nå ut til flest folk på, dette forutsetter dog at vi holder liv i diskusjonen, de som ønsker at dette skal bli bra oppfordres derfor til å forsette å nevne/omdiskutere/mase/dele ut info til alle og enhver.

 

Det er fremdeles flere forum som ikke har blitt kontaktet. Ønsket er å ha en thread på hvert bilforum i midt norge som blir kontrollert på jevnlig basis slik at det er liv i den og den står høyt rangert.

 

Det er også prat om å lage noen få plakater av enkel informativ type som kan puttes opp enkelte steder, flyers kan også produseres for en jævlig billig penge om vi finner sted å dele ut slike (takk til thyfire for info om billig trykk).

 

Å prøve å få oversikt over mer nøyaktig hvor mange som har tenkt seg ivei samt hvilke biler evt kunne også vært en ide, når det gjelder lokasjon må den vel sies å være genial, det kryr av parkeringsplasser i stor skala der borte.

 

Vi håper også å få opp noen tønnegriller hvor folk kan hive på mat de tar med selv om været blir pent, klubber oppfordres også til å ta med seg matriale som banners og lignende.

 

De to andre møtedeltagerne kan jo dele fra sine synspunkter etter møtet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dere tar initiativ og ordner ut! Pass på så dere ikke får no store utlegg ved dette da, hadde vært bra hvis dette kunne vokst seg større med årene basert på frivillighet. Det blir ikke det samme hvis man skal begynne med inngangspenger, kiosksalg osv osv.

 

27.mai er kryssa av i kalenderen og hvis det ikke skjer noe utenom det vanlige så kommer jeg :)

 

og nollaS: hvis du ikke henter ut 7-800 hester av 350'n så tror jeg bensinforbruket ditt er litt ute og kjører ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA må si at møtet gikk veldig bra, som n0stra sa, ble det jo en del snakk om andre ikke bil relaterte ting, men det var stort sett bil og treff som ble diskutert. Må si jeg er fornøyd. Artig å bli kjent med 2 greie folk! :)

 

Hva Streetmeet'et angår, så blei vi jo forsåvidt enige om å holde liv i forumer og evt dele ut flyers på nøye utvalgte plasser. Har vel ikke noe spesiellt å tilføre det n0stra sa, for han dekka det meste! Kan tilføye en ting som han ikke sa da:

 

Faen for en tøff lyd det var i Type-R Civicen hans.. ;) hehe..

 

Men ellers så vil jeg avslutte med å si at jeg håper på at mest mulig folk møter opp, uansett vær egentlig, for fant jo ut at vi kunne stille oss mer i ly, hvis regnet skulle komme med sin dystre adkomst. Men det blir jo inget regn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regn nei, det kommer ikke til å skje. Angrer på at jeg ikke kunne bli med,

men n0stra vil ikke ha lukta etter frokosten min hengende på badet

sitt resten av mai, så det var like greit at jeg skippa.

 

Flott at det ble gjennomført et møte iallfall, blir så mye proffere ;)

Nå mangler vel egentlig bare folk, biler og godt humør.

Godt vær får vi.

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regn nei, det kommer ikke til å skje. Angrer på at jeg ikke kunne bli med,

men n0stra vil ikke ha lukta etter frokosten min hengende på badet

sitt resten av mai, så det var like greit at jeg skippa.

 

Flott at det ble gjennomført et møte iallfall, blir så mye proffere ;)

Nå mangler vel egentlig bare folk, biler og godt humør.

Godt vær får vi.

 

 

haha, tviler på at han ville ha det jeg og.. :P Men, ja, det virker som et mere profft treff etter et sånt møte, med et "referat" og sånn.. Har ikke akkurat ega kasse og eget styre enda, men hvem veit? Kan skje mye hvis treffet her blir bra.. :)

 

PS: Bra du er sikker på at det ikke kommer regn. Da kommer det ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår