Gå til innhold

Streetmeet Lørdag 27. mai i Trondheim?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Ja, må få mange forskjellige typer biler til å komme. Kan høre med automote, tror han far fått årdna den siste bilen sin nå!

 

Satser på at dette blir bra, ikkeno vits å gå rundt å tro at dette kommer til å gå skeis!

 

Det med flyers på KBS, var ingen dum ide da! Jeg har ikke kontakter der nei, men går sikkert an å sende en PM og informere gutta der, hvis de ikke skal på gatebiltreff på Våler da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 615
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan jo forsåvidt kontakte superstyling om de vil være på treffet med en liten "stand" da? Eller blir det for dumt?

 

Superstyling gutta kan sikkert være intressert ja.

 

Men pass på og få godkjendelse for bruk av plassen, viss man skal arr. noe utover at biler bare samles.

Det blir dumt viss det kommer noen og jager oss etter at folk har brukt mye tid på og sette opp stands.

Det er stort sett ikke noe problem, spesielt viss det er et gratistreff da. Må bare finne ut hvem som står som eiere av området/ene :)

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men pass på og få godkjendelse for bruk av plassen, viss man skal arr. noe utover at biler bare samles.

Det blir dumt viss det kommer noen og jager oss etter at folk har brukt mye tid på og sette opp stands.

Det er stort sett ikke noe problem, spesielt viss det er et gratistreff da. Må bare finne ut hvem som står som eiere av området/ene :)

 

ja jeg veit. hadde ikke tenkt å sette opp noe partytelt med det første. tenker på at hvis det første treffet blir bra, så kan vi kansje arrangere et større et, på en privat plass, og med stands, noe a'la lånke - bare uten banekjøring.

 

innbiller jeg med det, eller har superstyling stilt opp med ei kassebil med varer før? da blir det jo på en måte en stand, bare inni bila!

 

Tror den store parkeringsplassen jeg tenker på, er eid av kommunen. Det er den plassen hvor offshorebåtene og teamene sto parkert under offshore-VM.

Går jo an å ringe da, for å høre etter om det går bra at vi står der ei lita stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du si "pose og sekk"? :D Litt kjipt å benytte akkurat samme helg Som Gatebil da kanskje...men men...such is life :)

 

Dette vil jeg at skal være et godt alternativ for de som ikke kommer seg lit Våler, eller som ikke vil. Der er ikke alle som har den beste økonomien, eller ikke har interesse for å stille opp på Våler. Du må gjærne spre ryktet, selv om du ikke kommer, tar imot alle med åpne armer der nede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo 5 sider med bare møl jo :S først 27ende mai, så sier noen 3dje juni

 

hvis du har lest alt, så står det at datoen er fastsatt til 27 Mai. Det med 3 Juni, var hvis det var lite interesse. Men fant ut at det var mindre interesse da, enn 27'ende. Så du må bare hive deg med, kjøpe skilt til Merca, å si ifra om du kommer på plassen. Holder på med ei liste nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår