Gå til innhold

Celica T23, Tru Technology...

Ranger emnet


deleted

Anbefalte innlegg

  • Svar 379
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei!

 

Lurte på om du har lyttet/hørt til diss to forsterkerene: Tru Technology C-7.2AT + Tru Technology C-7.4 T ?

 

Hvis ja , hvordan vil du beskrive lyden fra dem ?

 

Er fornøyd for Tru , riktig nok bare T serien da...

 

Nei, har ikke fått testet forsterkerne enda med et frontsett som står i stil med ampene. Full rapport med bilder og video kommer så fort jeg har testet forsterkerne med AD eller Focal sett. Provisoriske høytaler kasser er klare, så vi venter egentlig bare på å få elementer å teste med.

 

Ellers, her er en liten status update.

 

Testing av AD frontsettet er utsatt da levrandøren av AD ikke enda har fått inn settet på lager. :cry:

 

Har vært innom http://www.streetdesign.no idag også og sett på diverse frontlykter og innhentet priser på nyt eksos anlegg mm.

 

Har også pratet med http://www.styling-tech.no idag og fikk beskjed om at Veilside kit'et mitt vil være her innen 2 uker. Tilbud på felgene med dekk hadde han ikke greid å få ordnet enda, men lovet lovet meg at jeg vil ha et tilbud på mail innen klokka 19.00 idag.

 

Imorgen går turen ned til http://www.audio-art.no for videre planlegging med tanke på lengden på VGA, USB, Cat 6 og andre Computer relaterte kabler. Skal også plukke opp denne månedes regning derfra som sikkert er på noen kr :wink:

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også vært innom http://www.Audio-Art.no å tatt noen bilder av "Laderen" min som var ankommet idag samt plukket opp denne månedens regning.

 

Ketil forklarte meg også idag hva jeg skulle ta hensyn til når det gjelder dekk og felger med hensyn til hva som skal meldes fra til biltilsynet anngående dette. Felgenes dimensjoner (8*19"), impress (?) og dekk dimensjon var nøkkel orda. Som nevt tidligere har jeg jo null peil på dekk og bil, så det blir mye graving og spørring :oops:

 

Mascot Type 9541 (200-2000 Ah, 12 Volt 40A)

Charger_04.JPG

 

Charger_02.JPG

 

Charger_03.JPG

 

Charger_01.JPG

 

Ellers har jeg endlig reid å rota meg til å ta innvendig ca mål inni bilen og fått kartlagt lengder på USB, CAT6 og VGA kabler:

 

Det jeg ente opp med var følgende:

 

30 Meter VGA Cabel (Kutter kabel i riktig lengder og lodder VGA kontakter selv)

 

6 X 5 Meter USB kabel

 

2 x 3 Meter eller 3,5 Meter USB kabel

 

24 Meter CAT6 kabel (Håper jeg slipper og bruke STP men må jeg gjør jeg selvfølgelig det)

 

Mangler enda noen av disse kablene + de loddbare VGA kontaktene men skal prøve å få tatt affere med dette imorgen. Aløpet av Mandagen senest bør jeg ha fått montert disse kablene i bilen. Desverre avhenger dette mye på hva jeg rett og slett rekker og hva jeg kan få levert imorgen.

 

Jeg satser på at ELFA har det jeg trenger av Loddbare VGA kontakter ihvertfall, så det blir nok en tur dit imorgen. Ellers får jeg kontake PC Addon og høre hva som lar seg oppdrive av de andre delene jeg trenger.

 

Var også innom http://www.streetdesign.no og betalte ut resterene sum som gjennsto på Carbon panser, fendere, headlight covers speil og dempere slik at det var ute av verden.

 

Expences.JPG

 

Ellers ba jeg http://www.streetdesign.no å sjekke opp hva impress og dekkdimmensjon blir på Racinghart 8*19" felgene.

 

Må finne tid til å ta en tur i banken igjen imorgen og betale resten av denne mnd utgifter da jeg enda ikke har fått nettbank eller kort på "project" kontoen min eller hva jeg skal kalle den.

 

Ting går nå ihvertfall fremover sakte men sikkert, men det er enda langt igjen til mål.

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha Ha... så harry :-)

 

HPIM1013.jpg

 

Det der gjorde jeg etter å ha solgt en bil.. hehe.

 

Fin bunke det der deleted :cool:

 

Hvordan skal du koble inn laderen ? Er det meningen at den skal monteres inn i bilen slik at du kan sørge for å ha alt ladet opp til dagen etter?

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HPIM1013.jpg

 

Det der gjorde jeg etter å ha solgt en bil.. hehe?

 

Det bildet der var faaen så bra, kunne bare være deg som hadde funnet på noe sånt. Skal jeg overgå humor faktoren i det der må jeg vel brette 1000 lapper og bygge papir hus av de eller no, hehe

 

PS: Rappa det bildet av deg jeg, håper det ikke gjør noe. Hysterisk morsomt var det ihvertfall.

 

Fin bunke det der deleted :cool:

 

Den bunken der er gone nå, og ser vel aldri den igjen. Desverre dekker den ikke halve utgiftene på "projectene\bilene" for forrige måneden engang. Må i banken igjen imorra å betale fler regninger da nettbanken min på "project kontoen" som nevnt tidligere ikke er opperativ enda.

 

Hvordan skal du koble inn laderen ? Er det meningen at den skal monteres inn i bilen slik at du kan sørge for å ha alt ladet opp til dagen etter?

 

Hvordan dette skal kobles har jeg egentlig ingen ide om, satser på at Ketil forklarer og forteller meg hvordan dette skal gjøres.

 

denne laderen?? sorry at jeg spør men hva er den hovedsakedlig til??

litt OT kanskje..

 

Altså.. den laderen der kosta LATTERLIG mye spenn ser jeg på regninga her. Veit egentlig ikke hvorfor jeg trenger den jeg. Ketil sa jeg trengte en sånn. Why ? Innbiller meg egentlig at den skal installeres slik at anlegget ikke eter opp batteriene mens bilen står å spiller på utstillinger og carshows. For meg er det egentlig "ett fett" om det blir masse utstillinger av bilen eller ei. Eneste grunnen til at jeg har sagt ja til å stille den ut eller å få presse dekning på projectet er for og eventuelt få sponsorer eller gode priser på deler\utstyr.

 

Skal uansett ha 200 Amp's Dynamo og 40 Farads kondensator og 3 stk Stinger Sp1000 batterier så skjønner egentlig ikke hvorfor jeg trenger den, om det ikke er tenkt til formålet over.

 

er det brife med penger tid her ja.. hmm. synd, for jeg har ikke noe å stille opp med :P..

 

Nei, var egentlig ikke for å "brife" var vel bare mest fordi det ikke har vært så mye anna morro å ta bilde av i det siste. Samt med at det var greit å ta et siste farvell med de spenna.. LOL

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 12-14 håper jeg, står flere på besøkslista i morra.

 

Skal prøve å få det til, men tør ikke love noe. Har en del annet jeg bare må få unna imorra.

 

men prøv å kom innom i morra, har med no koblingsblokker til deg også.

 

Betyr dette at du har fått in Power Plant'sa mine ? :)

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å få det til, men tør ikke love noe. Har en del annet jeg bare må få unna imorra.

 

 

 

Betyr dette at du har fått in Power Plant'sa mine ? :)

ehh, ikke ennå:) Dette er de to splittblokkene du sa du skulle ha. Men vi kan se på det i morra sammen med Ketil, dere har sikkert forandret plan mange ganger siden vi snakka om det sist:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehh, ikke ennå:) Dette er de to splittblokkene du sa du skulle ha. Men vi kan se på det i morra sammen med Ketil, dere har sikkert forandret plan mange ganger siden vi snakka om det sist:)

 

Okay, høres ut som jeg bør prioritere dette imorgen. RING meg når du vet litt mer eksakt når du dukker opp hos http://www.audio-art.no så skal jeg gjøre mitt beste for å møte opp.

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YES!!!

 

Dro en kjapp tur innom audio-art idag å pratet med Pål (http://www.autocustom.no) og plukket opp et AD MM set for testing :mrgreen:

 

Satser på R Eriksen får tilpasset hull i test kassene han allerede har bygget aløpet av helga. Bilder av dette kommer.

 

Til Mandag eller Tirsdag sater jeg på at det blir testing av settet hos http://www.audio-art.no noe jeg virklig ser frem til. Satser på at det blir masse bilder + video klipp av denne eventen :mrgreen:

 

Planen er da og koble opp mesteparten av utstyret å teste settet med MINE komponenter (Tru amper, Pioneer AVH-5700DVD, DEQ-P6600, PC, XBOX360/XBOX, Fiber Switch, Touch Screens osv) :mrgreen:

 

I mellomtiden her har dere noen saftige bilder og informasjon om AD MM settet:

AD_Italy_09.JPG

 

AD_Italy_10.JPG

 

AD_Italy_11.JPG

 

AD_Italy_12.JPG

 

AD_Italy_13.JPG

 

AD_Italy_14.JPG

 

AD MM produkt Leaftlet'en :

AD_Italy_01.jpg

 

AD_Italy_02.jpg

 

AD_Italy_03.jpg

 

AD_Italy_04.jpg

 

AD_Italy_05.jpg

 

AD_Italy_06.jpg

 

AD_Italy_07.jpg

 

AD_Italy_08.jpg

 

Disse settene er håndlaget i Italia og skal være av ypperste klasse\kvalitet.

 

Delfilterne på disse settene er relatift mye mindre enn på Focal settene noe som vil gjøre en eventuell instalasjon MYE lettere om jeg velger dette settet.

 

Men foreløpig er ingen ting avgjort enda. Men front\bak\center settene kommer mest sansynlig nå å bli en Focal vs AD affere om det ikke skulle dukke opp no extra ordinære tilbud på noe annet. :wink:

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår