Gå til innhold

Celica T23, Tru Technology...

Ranger emnet


deleted

Anbefalte innlegg

  • Svar 379
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den prise på 15-16 tusen var av merket LSD. Produktet virket utrolig bra. Men til prisen ble det litt for drøyt.. Hehe

 

Si ifra hvordan Maxam sine fungerer, da! Interresant det her.. :)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den prise på 15-16 tusen var av merket LSD. Produktet virket utrolig bra. Men til prisen ble det litt for drøyt.. Hehe

 

Si ifra hvordan Maxam sine fungerer, da! Interresant det her.. :)

Ryktene sier i hvert fall at LSD er de beste som er å oppdrive.

Ellers skal det jo sies at lambodører hører hjemme på lamboer ;)

Mvh Stian

 

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktene sier i hvert fall at LSD er de beste som er å oppdrive.

Ellers skal det jo sies at lambodører hører hjemme på lamboer ;)

 

 

http://www.diablodoors.com 910pund inkl frakt og moms for lambo dører til celica 00-04. ca 12 tusen norske inkl frakt og moms..

Er billigere til andre biler..

Trur dette er noe av det samme LSD har..

I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.diablodoors.com 910pund inkl frakt og moms for lambo dører til celica 00-04. ca 12 tusen norske inkl frakt og moms..

Er billigere til andre biler..

Trur dette er noe av det samme LSD har..

 

Vel, for meg er det i dette tilfelle her uintresangt hva som er "best" LSD sine har TUV papirer eller hva det heter, de andre lambo kit'ene jeg har sett har det ikke.

 

Kunne jeg valgt fritt uten tanke på hva biltilsynet ville sagt om saken hadde jeg kjøpt motoriserte som åpner seg selv.

 

Har egentlig fått en pris jeg kan leve med fra http://www.streetdesign.no på LSD kit'et så jeg kommer til å gå for det ihvertfall.

 

har funnet ut at jeg skal ha 32" LCD skjerm inni lell.. fant en med touchscreen display :) til den skal jeg koble denne opp til

http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10195

happyhappy

 

For å dra en D-Vision

 

Hmm 32" touch screen som du skal ha i bilen ja.. kombinert med Windows Xp Mediacenter... dette var mistenklig likt mine planer. Skulle ikke du bare bruke en laptop i airbagen da og ikke satse på multimedia? Sikker på du ikke har herma litt nå. ;)

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, for meg er det i dette tilfelle her uintresangt hva som er "best" LSD sine har TUV papirer eller hva det heter, de andre lambo kit'ene jeg har sett har det ikke.

 

Kunne jeg valgt fritt uten tanke på hva biltilsynet ville sagt om saken hadde jeg kjøpt motoriserte som åpner seg selv.

 

Har egentlig fått en pris jeg kan leve med fra http://www.streetdesign.no på LSD kit'et så jeg kommer til å gå for det ihvertfall.

 

 

overkommelig pris der :)

I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor kjøpe du club vidoen??? har ikke lyst til å brenne det for meg eller noe sånt da???

 

Sorry, selger hverken orginalene eller kopier. Disse DVD'ene her er ikke i komersielt salg, så du får ikke kjøpt de som privat person. Du må enten være registrert DJ eller drive utested for å kjøpe.

 

Prisen per DVD ligger i overkant av 500 NKR per DVD etter frakt, moms og tollklarerings gebyrer. Blir noe billigere om du bestiller mange på en gang. Miniumums abonomang er 12 issues (1 år)

 

Mulig jeg har dobbelt opp av noen issues siden jeg har rota litt når jeg har bestilt. Har jeg det kan jeg eventuelt selge de jeg har 2 av om prisen er rett.

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ingen som bygger biler med suicide doors lengre? Det er jo ultrafett og sjeldent i forhold til disse hersens, oppbrukte LSD-kitta "alle" skal ha :boxers

 

VELDIG Off Topic men:

Jeg tenker på suicide doors! ;)

Ugly is in!

 

- 09 Scirocco, 82 Golf C

x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6

VWAUDI-Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELDIG Off Topic men:

Jeg tenker på suicide doors! ;)

 

For meg spiller det en rolle at ting og tang er TUV godkjent. LSD dørene er godkjent og vil gi bilen et lite face lift.

 

Driver og vurderer KW Version 2 Dempere \ Senkesett ( Justerbart og skal være av bra kvalitet og samtidig TUV godkjent) Regner med at jeg bestiller dette på Mandag.

 

Men over til projectet.

 

Er blitt så godt som ferdig med dempinga av bilen :) På mandag stater jeg med planlegging \ montering av alle BILSTEREO relaterte kabler. Aløpet av neste uke håper jeg å ha lagt alle BILSTEREO relaterte kabler, montert lader og bil batterier ect.

 

In other news: invisterte noen minutter igår å testa XBOX360 hacken. Som jeg egentlig viste funka ikke egen skreven kode, dermed inget mediacenter enda på Xbox360. Eneste den hacken gjorde var at en kan bruke backups av spill, men kun de med samme region. Med andre ord lite spennende for min del.

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å dra en D-Vision

 

Hmm 32" touch screen som du skal ha i bilen ja.. kombinert med Windows Xp Mediacenter... dette var mistenklig likt mine planer. Skulle ikke du bare bruke en laptop i airbagen da og ikke satse på multimedia? Sikker på du ikke har herma litt nå. ;)

 

haha haha haha.. satt faktisk å lurte på 42" også.. ganske sikker på at jeg har fått plass :)

I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår