Marius Skrevet Juni 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2002 Kansje vi kan fyre opp en cs server et sted og spille litt? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2002 jeg spiller som regel på hellfragger 1-4 kaller meg des3rtfox Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Juni 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2002 legg ut spillet for nedlastning å da ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2002 Var CS avhengig for 8måneder siden :D Har ikke spillt det siden da... men nå har jeg en CS cd ved siden av meg og det frister litt... Jeg spillte alltid på GameSurf sine servere... spiller som 'FlaK' og var innom klanene '/NaO/' og 'Ao]' :) Men skal jeg få spillt må jeg ordne noen custom lagde drivere til skjemkortet mitt, som jeg ikke gidder å bytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gormie Skrevet Juni 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2002 Originally posted by marius Kansje vi kan fyre opp en cs server et sted og spille litt? VI har en CS server på BBF Linja til Reka, da :D Den kan jeg alltids sette opp jeg :D -- gormie Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Juni 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2002 noen som vet hvor jeg kan skaffe cd key eller noe som funker på nettet? Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2002 når blir den satt opp a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juni 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2002 Originally posted by Schlasken noen som vet hvor jeg kan skaffe cd key eller noe som funker på nettet? Du kan prøve på direct connect. etc... det er alltids en eller annen gjøk som har lagret den i notepad e.l. fo å ikke miste den..... bare å hente ned ;) Men spiller du seriøst så kjøper du "Half-life generation" pakken til 250,- og får med 2 koder, CS, half-life, +2 spill til. M.a.o koster det deg 125,- for å spille på nettet så lenge du orker(gå sammen to stk)...... Bra deal!! og sterkt vanedannende mvh CS nick: [Gabels] Loppa Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2002 Jeg spiller CS til daglig...høyeste rank med Klan var på 4. plass i CB (Clanbase) ...men.. clanleaderen faka noen kamper, så det telles vel kanskje ikke :rolleyes: Skulle Ønske beta 5.2 kom tilbake..det var den beste.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juni 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2002 Jeg spiller myyye CS... Kaller meg seff pIMp.. en server her hadde vært konge dah :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2002 Originally posted by marius Kansje vi kan fyre opp en cs server et sted og spille litt? Har vel prøvd CS 2-3 ganger bare, men jeg spiller en del DeltaForce:LandWarrior Helt mega :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Juni 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2002 PaTeTiSk-KrEmLuDdEr på forskjellige servere; ikke de store, men de små & litt ukjente (litt mindre cheatere der) Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Juni 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2002 Fragger daglig :D Codename - Gringo ( suprise ) :rolleyes: Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Juni 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2002 Spiller for mye, Corradoboy aka Fragmeister!!! Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg