Gå til innhold

2stk SUB. samme pris!! kven er best?

Ranger emnet


GGGolf

Anbefalte innlegg

Lurer på to sub alternativ...... ein Kenwood KFC-W300S Subwoofer ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319944 )

 

og ein DYNABEL db12 ( http://www.mamut.com/dynabel/subdet175.htm )

 

Dei koster det samme, men er dei VERT det samme???

 

håper på svar=)

Working offshore!

 

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke enig... dynabel er en billig element derimot kjøper Komplett restlagrer... dvs at den Kenwood elementen kan ha kostes en del mer enn den Dynabel. ellers er Kenwood bra elementer med bra kvalitet. desverre ikke så veldig populare i Norge. Selv har jeg beholdt et par stein gamle 11" Kenwood subber som jeg kobler opp når det skal sammenlignes SQ på subb område ;)

 

om jeg ikke husker feil så var vel Kenwood som en periode lagde hele chassiset til elementene i plastik slik at de ble veldig lette men har aldri hørt på dem -tror ikke det ble noe stor suksess heller- :) men som sagt vær sikker om den Kenwood elementen ikke er av den type som har plastikk chassis ;)

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer litt på hvordan det kenwood elementet fungerer egentlig, ettersom det har en Utgangseffekt på 150W RMS og 600W maks... blir nesten som biltema-subene dette, som har 4W i impedanse, eller forsterkerene komplett også selger som de anbefaler å bruke i vogn. :D

 

noen burde kanskje gi disse forhandlerene litt grunnleggende info? :)

 

litt off topic, men la bare merke til det, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gått for dynabel suben jeg. Kjenner en som hadde en sånn en, fungerte bra den ihvertfall.

Eltek har jo i tillegg en butikk som man kan komme til, hvis det er noe problemer med produktet, pluss at de har spisskompetanse på området, tviler på at komplett har samme kundeservice..:well

McHansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår