aftab187 Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Hadde vært fett om du kunne slenge opp litt info om hvor du leverte bilen. Sånn at vi andre også kan benytte oss av det tilbudet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Kommer info rundt 17 mai... jeg gidder ikke å tipse folk om noe jeg ikke kan SELV stå for er bra folk. Jeg har selv også sagt at hvis arbeidet er bra så kan jeg skaffe dem MANGE kunder... er minst 8 biler i mitt miljø som venter spent på resultater. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aftab187 Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Drittfett :hondakick Håper på at det er bra arbeid.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Er kjempespent på hvordan dette går. Kan du (om du har mulighet da) sjekke total pris for fullstendig omlakkering? Hadde bare vært skøy? Hadde og vært kult om du kunne skaffet en mail-adresse (om de er såpass hi-tech da ;p) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 total pris vil vel ligge på 6-8000kr tror jeg.. Det ligger forresten rett uttafor tallin. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Da er det nedteling.... 11 dager igjen! Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esh Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 mye koster sånn ca en arbeidstime for en lakkerer i norge contra en i polen, litauen og nedi der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 si det... når 2500kr er en veldig bra månedslønn der borte så kan du jo regne på det.. dudeskyline: Teller dager, timer og minutter... nesten som å vente på å få igjen lappen dette :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 6-8000 er det komplett med uttaking av motor og interiør eller? Er i såfall helt villt! Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 nja om du skal bytte farge så er det litt mere... 1500-2000kr mener jeg å huske dem sa. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Ok.. Ja blir litt mere lakkering da.. Men uansett, helt villt :) Dette er en jobb til rundt 40 000 i norge, såe.... Kanskje til neste år :D Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aftab187 Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 10 dager igjen! :worshipbm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 10 dager igjen! :worshipbm Takk for at du følger med! Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 eg lakka golfen min i estland for under 5000kr, da tok de ut interiør og kalesje osv. resultatet kunne absolut vert bedre, men det var fornuftig brukte penger, da det ble gjort mens eg lå på stranda :) har sett et 20 talls biler lakkert i estland de siste åra, alt fra rimelige personbiler (astra, pajeroer, mercedes 230.280.350 osv) til et par amcar som ligger for salg i norge til 250k. resultatene har vert varierte, men det er jammen standarden på lakk verksteda også! det man sparer mest på, er karosserijobb og sparkling! dyre kollisjonskadde biler er det god butikk å få rettet å lakkert der borte. eller gammle veteran biler som trenger VELDIG mye jobb og sparkling gor å gi god finish. når man først er det kan det jo være greitt å få trekkt om interiør i skinn feks, bygge stereo osv..ganse hyggelige priser på slikt også. Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 9 dager igjen!:) Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg