kremt Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Nå: :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 hey, har du lyst til å kvitte deg med bakluka? skal oppover til løten med golfen min i helga, kjører jo nesten forbi deg.. den er rustfri? og litt småtteri ellers hvis det ikke er fuck? -Marius Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 bakluka går for 400kr.. hvis noen har lyst på den. litt sprekt i sparkel etter å ha liggi under annet skrot i uthuset mange måneder. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 hei , har du gti leppen til den her enda?:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 hei , har du gti leppen til den her enda?:) joda, men jeg selger den ikke.. den er pryd på garasjeveggen. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 hehe:) vet du om hvor jeg får tak i en ny gti leppe da?:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Veng kanskje.. er ikke sikker. min satt på en delebil jeg kjøpte Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 den hvite bilen der? lurer på om de var kompisen min sin første bil? men kompisne krasje den rett før han skulle selge den videre igjen. :S kan dette stemmer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Den hvite der med jettafront? Tror den ratt lever fortsatt jeg? Sjekka BT & slik i stad, ble værtfall EU-ok i Mars i fjor, står ikke at den er avskiltet eller noe sånt.... Den røde med badlock der, den ser temmelig strøken ut,er det noen på forumet som eier den eller? Tråd? Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 fikk også et ekstra øyekast på den røde golfen :) fler bilder av den å legge ut ? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Den hvite går lokalt enda:) Samme eier i 8år nå omtrent. Broren hans eide den røde, som jeg er usikker på hvor havnet. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 strøken golf :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Åh... Den hvite... Er det den diesel-purka til han husker ikke hva han heter, men bor bak Sandberg...? Men den er laaaav! Til odaln å være vaffal... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Åh... Den hvite... Er det den diesel-purka til han husker ikke hva han heter, men bor bak Sandberg...? Men den er laaaav! Til odaln å være vaffal... Ja, det er Odd Henning sin.. Er litt forandret nå.. mye lavere, er vel skrudd i bånn med justerbart.. kombinert med 8x14" med 195/45 så blir jo det meget lavt:P Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Jaggu. Har han ikke runde lykter og? Tror ikke den går så værst heller....? Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg