Sikkan Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 selger de ikke ny chromegrill på bcb? 1500,- eller noe.. Chrom er bra;) Sett på chromringer+gummipakninger rundt dørhåndtaka også vettu;) Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 du må enten gjøre noe med hjulbuekanten, ellers må du kjøpe deg justerbart panhardstag! (ca. 900kr tror jeg). problemet er den stive akslingens forskyvning.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Takk! Jeg prøver kjøre litt "pimp" stil ;PHar du bilde av din? :) Har bare de bildene vi tok når jeg skulle handle! Hehe.. Må få knipsa noen nye snart! Er jo ikke akkurat noe problem! =P Noen må jo også ha 240 med krom! Hvis ikke ville det jo blitt kjedelig! ;) Du får si ifra hvis du skulle mangle noen av listene. Inkludert takrenne-listene! Har alt sammen liggende her og slenge! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Her er noen bilder jeg tok akkurat, dårlige fordi jeg brukte telefonen min. Men slik ser den ut i dag hvertfall. Laksetrapp, krom grill og slike vindskjermer på rutene framme hadde gjort seg :D Er det ingen som har til meg? laksetrapp på fiiiine bilen... fy skam... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Ekke laksetrapp det der da. Det kaller jeg rullegardin i bakruta. Laksetrapp er slik: Dere skjønner hvor navnet kommer fra? Laksen kan hoppe fra plastfinne til plastfinne og komme seg fra bakluka opp på taket ;) Trokke laksen kommer seg om om man har gardin på innsiden av glasset... :p Og ang. laksetrapp; det burde vært forbudt på alle biler. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Ekke laksetrapp det der da. Det kaller jeg rullegardin i bakruta. Sitter ikke laksetrapp på bilen nå, men det var planen hans ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Sitter ikke laksetrapp på bilen nå, men det var planen hans ;) Ahaaa... Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Doh doh Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Har bare de bildene vi tok når jeg skulle handle! Hehe.. Må få knipsa noen nye snart! Er jo ikke akkurat noe problem! =P Noen må jo også ha 240 med krom! Hvis ikke ville det jo blitt kjedelig! ;) Du får si ifra hvis du skulle mangle noen av listene. Inkludert takrenne-listene! Har alt sammen liggende her og slenge! ;) Thanx :D Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 er du interessert i "chrome" handtak til dørene har jeg det;) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 JA! :D :D :D Krom er bra! Hvordan gjør vi det? :D Til alle andres opplysning så er jeg veldig intressert i alt av krom som kan gå på bilen.. Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 du kan jo gå får chrome "m3" look speil da.. men det synes jeg er å gå for langt.. liker ikke de speila..:well men var bare et tips:well Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powerbyvolvo Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Krom må det være,"nye" 240 som er kromma og blank og fin ser veldig bra ut.happyhappy ,men plis ikje laksetrapp på den fine bilen din passer ikke i det hele tatt på nyere 240.Passer da bedre på gamle 240er. E det loding i tromsø?:driving Trur æ har sett den hvis æ ikje tar helt feil? Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Det kan godt være du har sett meg, men jeg loder generellt ikke i byen.. ;P Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Vet det er er annen 240 med samme farge og lignende felger (+ krom grill) som har kjørt rundt.. Men ikke på nært like fin som min ;P Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg