momo Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 For da skjer dette: Trykk på meg Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 det startet jo bra:D Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Det skulle ikke mer til for å velte ja fy faen :oohh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Er jo velkjent at SUV-ene kantrer i en mild sving :) (The Simpsons) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Er jo velkjent at SUV-ene kantrer i en mild sving :) (The Simpsons) og spontant ta fyr:) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hehe, var nok tøff så lenge det varte. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 og spontant ta fyr:) Jepp kjenner en fyr som gjorde det i en rundkjøring. Hadde liksom kræsjet en del før... Han ringte til stefaren sin og så sånn type: "I did it again.... og forresten.. bilen brenner...." Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Man kan i allefall ikke klandre føreren for ikke å gå på med full innsats. (holdt på å le meg skakk når jeg så filmen) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Nok et eksempel på hvor ubrukelig SUV'er er på asfalt.(Med noen unntak) Lo litt når jeg så den. Tenkte på the simpsons, som en her sa. MEN, den tok ikke spontant fyr hvertfall. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Liker ikke å bruke "drifte" ordet på alt som har med sladd å gjøre men jeg sladder med Tahoen som bare fy jeg. MEN det er en grund til at jeg gjør det BARE på snø/is og våt vegbane. Er ikke pga manko på hk men akkurat pga det som skjer her. Har hatt den opp på 2 hjul på en P-plass med tør asfalt og det frister IKKE til gjentagelse. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Tøff film! ;D Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Vanvittig feet.. :smilbmw Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Liker ikke å bruke "drifte" ordet på alt som har med sladd å gjøre men jeg sladder med Tahoen som bare fy jeg. MEN det er en grund til at jeg gjør det BARE på snø/is og våt vegbane. Er ikke pga manko på hk men akkurat pga det som skjer her. Har hatt den opp på 2 hjul på en P-plass med tør asfalt og det frister IKKE til gjentagelse. Forundra meg ikke ett sekund at du hadde prøvd det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Forundra meg ikke ett sekund at du hadde prøvd det :D hehe;):cool: Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 som om jeg skulle gjort det selv jo ^^ Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg