Gå til innhold

nykjøpt jetta gt

Ranger emnet


jettajinxer

Anbefalte innlegg

har e da den berømte plassen eg står å fryse rævo av meg på,her står da stakkars jettan uten skilt:(

DSC00296.jpg

DSC00300.jpg

dagen etter detta når eg sku begynne me motoren kom eg inn i bilen for å fyre på nyeste syra eg hadde brent på ei plata,blei eg møtt med at absolutt heile bilen hadde blitt mugla inni:(har dess ikk bilder av detta men var et sterkt syn:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

på fredag skal eg østover å hente meg delemotor å nytt ledningsnett,så nå skal me få skikk på alt!!!grunnen til at eg må detta e at veivakslingen e ødelagt,registerdrevet bare spinner,kilen som er borte:(så i stedet for å kjøpe ei brukt veiv til et par tusen å slipe den som og koster sitt+veiv å rådelager som koster endå litt,så kjøper eg heller koplett motor å ledningsnett:)så har eg ein motor til som eg kan shine litt opp å få litt spenn for:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallvette så bra assi :D

 

faen komme den til å gå bedre enn før ? :P

når du fekk den asså :P

 

digg bil!!!

kjekk og kjøre og :P

 

kanskje eg skal kjøpa meg den røde kadetten gto-en!

trur de e einaste kadett gtoen som går i norge!!!

40000 skal di ha for den!

 

ja begynne å komme seg nu;)blir vel kanskje meir kjøring til sommeren:)

ka røde gto??har eg sett an?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lite gjort i dag,fikk bare vaska toppen i delevaskeren(blei j**** rein:))åsså fikk eg olje den inn igjen på plasser den var utsatt for rust inni igjen,bla. i spora kammen skal ligge i å sylindrene til ventilløfterene!!fikk og såvidt begynt å slipe ventilene.men d får eg prøve å fortsette med i mårra!!her e litt bilder av toppen ette den har blitt vaska!!!

DSC00328.jpg

DSC00329.jpg

DSC00330.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruke den samme som eg hadde i fra før,bestilte alt igjennom ss-tuning i stavanger(ink chippen,i sommer),å han sa at eg bare sku jera d,eg meinte på at eg egentlig måtte omprogramere den etter at eg har fått gjort alt dette,men han sa at det ikkje var vits i!!!:wonder:

 

Høres jo veldig rart ut? Du får jo ca 8% for mye bensin over hele fjøla da (om den var perfekt før)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår