Gå til innhold

nykjøpt jetta gt

Ranger emnet


jettajinxer

Anbefalte innlegg

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har ikkje du et prosjekt med en anna fanger da???hehe....btw noen som har rustfrie 90dører til salgs??billig??;P

jo da har det, men sparer den til neste prosjekt eller senere bruk, slangene inn og ut på intercoolern vises ikke like godt med den...

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

ja så blei me stoppa av biltilsynet me denna bilen og da!!!!:coplight

e jo bare så jævli typisk,hadde fått på litt grommdeler som må tas av til etter visning:(men må jo på igjen etterpå;Pskal i krig me di i hallen deiras i mårra!!!uhhmmwhat? :ex_machin

så får c om d blir no bilder etter helgo!!!har lixom ikkje vært så mye innpå i d siste så har blitt smått m bilder!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg at det var denne her ja. Gratulerer med ny bil! Kjenner forøvrig han som har bygd bilen, og har kjørt den selv. Morsom bil:D

 

Dropp sideskjørtene, og ta heller å lakker di originale skjørtene og bredderne i lik farge som på bilen, samt det som er svart på bakfangeren og rillene på grillen. Er ikke no fan av RS-fanger selv, men så lenge det sitter en IC der så ser det helt greit ut. Svart netting hadde heller ikke vært å forakte. Bare noen tips fra meg.

 

 

For det første så blir det litt vondt å få festa M3-speil på pre 88dører, og for det andre så er det ikke pent, for det tredje så er det faktisk ingen BMW. Mine meninger. Hva du gjør med bilen er helt opp til deg:)

 

Du massern, du har hode på rett kjør! Sier bare en ting jeg: Gjør noe nytt med bilen og ikke heng deg på alle andre, det er bare teit når alle kjører rundt i like biler! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår