Gå til innhold

nykjøpt jetta gt

Ranger emnet


jettajinxer

Anbefalte innlegg

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Fikk og sideskjørter i posten i veka!!!bestilte fra autospar for dei va billigest å lommeboka mi skriker,men d sku eg aldri ha gjort,er endel modding som må til for å få di til å bli fine,var jo ikkje større enn 90skjørta!!!!:(men har nå funne en plan for det,skal begynne etter at eg har vært på biltilsynet,for har litt frister som må holdes!!!

Sånn ser det ihvertfall ut når eg teipa di på sånn eg vil ha di!!!

S4020208.jpg

S4020207.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styling som passer helt perfekt uten noen tilpassinger ol er vel ikke så lett å oppdrive. Dessuten så sitter de peneste skjørta du kan få tak i på bilen din alt:)

hehe...greit nok d,men på forrige jettan eg hadde,hadde eg audi80 infinity skjørter å di passa nå i det minste på ALT uten om lengden,så tenkte eg at eg sku nå slå på stortromma da å kjøpe skjørter som faktisk hørte til jetta,MEEEEN dei e litt for korte passe ikkje inntil

Å bygger fan meg ikkje meir ned enn en jævla røykpakke!!!!men ska vel finne på no smart:)får det sikkert ikkje klart til rudskogen men må vel bare leve med det:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som kan fortelle meg kor eg kan gå når biltilsynet meiner eg må kjørestøy-kontroll???ikkje standstøy men kjørestøy!!!!har vært ut å inn av hallen til biltilsynet den siste mnd å får bare beskjed om å finne ut av ting sjøl!!!!einaste plassen eg har hørt at har sånn utstyr var en skule borte på gjøvik,men i heeeeelvette,litt langt for å måle noen forpu...e desibell!!!!!!anyone?????helpme :hvaskjera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår