Gå til innhold

nykjøpt jetta gt

Ranger emnet


jettajinxer

Anbefalte innlegg

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Knall bil som flytter seg ja, Påkosta litt grom biter i motoren er den også.

Gartulerer med ny bil..

hehe,ja flytter seg det ja men må kjøre roligt med den nå for blåste diffen på den nettop,kjører med original 1,8cl girkasse!!!!må prøve å få tak i en dieselkasse eller no som er holdbart;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye hk trur du det er i den a?

de orginale g60 bremsene er godkjent til 240hk. mener jeg, så jeg tipper det er rett under der en plass...i vert fall en 220-230...

mulig jeg bommer litt her nå men...

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på med tidligere eier på våren en gang, da han hadde bygd opp igjen motoren, og vil ikke tro det er no særlig mer enn 170-180hk. Bilen gikk bedre den gangen jeg kjørte den med den forrige motoren. Mulig den går med høyere trykk nå.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil ja..gratulerer :)

 

Enig med Massern, svart grill, svart netting og resten kan gjerne være i samme farge som bilen. fint med litt kontrast på de riktige plassene synes jeg da...

grillen er i samme farge som bilen men ligger svart gitter innfor der igjenn!!!!å alle lister å lignende skal lakkes i samme farge som bilen ja,men gitter forblir svart,ellers blir det for lite linjer på bilen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på med tidligere eier på våren en gang, da han hadde bygd opp igjen motoren, og vil ikke tro det er no særlig mer enn 170-180hk. Bilen gikk bedre den gangen jeg kjørte den med den forrige motoren. Mulig den går med høyere trykk nå.

går med ca 0.9 men er nødt å vere mer en 170-180 før det er jo 160 org bare i g60 å dei har jo ikkje no særli bra cooler vist di i det heiletatt har å dei har ikkje chip medrekna i det hesteantalet!!!så tipper 190-200 kansje!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare en måte å finne ut det på...bare å hive den i bremsebenken det...men samma hvor mye hk det er vel så lenge du er fornøyd...det som er viktigst mener da jeg men...fin bil.har sett den på nette selv...grattis

blir for dyrt for meg å ha den i benken,er så mye utlegg med bilen,så får leve i uvissheten til neste vinter når eg skal trimme litt meir!!!!;P...Det har du faktisk veldi rett i;)er det som er det viktigste!!!btw så har eg fått laga no shtili t bilen,skal ha det på bilen i mårra...prøve å få no bilder av an snarest!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår