tor_eriko Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 heisann, jeg har et problem med min b230k motor, den start men dauer av når den får motstand, altså vis jeg skal prøv å kjøre.. Hva kan være feil? Hva bør jeg sjekke etter? Siter -86mod Volvo 740 b230e -97mod Volvo S40 1.8 16v -=SOLGT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 sett på innsug og forgasser fra b230a. da blir du kvitt alle problemer=) Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Har du prøvd å bytte luftfilter, rotor, fordeler, pluggledninger og plugger? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_eriko Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 det er ikke min bil. det er noen som har problemer med 740'en sin. vet at det er 240 forum, men det er samme motor så.. Siter -86mod Volvo 740 b230e -97mod Volvo S40 1.8 16v -=SOLGT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Luftfilter og tenning er typiske problem, og de er billige å gjøre noe med. Ander ting kan være kondens eller at motoren rett og slett er slitt, noen idè om hvor langt den har gått? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Sjekk alle vakum slangene på bilen K motorern er veldig følsom på det, Noe liggnende sjedde med meg da hadde en vakumslange under innsugsmanifolden hoppa av å en i som gjikk inn på den vakumklokka eller hva det heter ellers kan du sjekke bensinfilteret ,fordeler,rotor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg