Granerud Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Du må jo ta med Stine på treff da:thumb hæ?? stine?? er du steffen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Så deg på hokksund i dag :) Pen bil du har :) hold den sånn :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Så deg på hokksund i dag :)Pen bil du har :) hold den sånn :) takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 hæ?? stine?? er du steffen? Stemmer det... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 jaggu vært stille her i det siste... helga 1. juli blir vingen min lakkert, orginal 240 vinge.. så gleder meg til å få satt den på :) bilder kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Det var på tide ja;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Det var på tide ja;) feriepenger og skattepenger har ikke kommet før nå vettu... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 hei, kjekt å se det skjer noe.. vurdert å flytte tråden til prosjektavd? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 hei, kjekt å se det skjer noe..vurdert å flytte tråden til prosjektavd? kjæmpe kjækt ;) nei har ikke tenkt noe spes på det.. ser ikke på bilen min som noe kjempe prosjekt liksom...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 - Men kjempe fin!;) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 - Men kjempe fin!;) takker :) men trur jeg lar den være her den er jeg.... ser ikke på det som noe prosjekt.. jeg har fått den slik jeg vil ha den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harry_volvo Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 pen bil!! :D er eigeren like pen tru? ;) blir det no paserpryd bilder snart? :P utrolig pen bil :D M.V.H. Harald Siter volvo Harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 ka, e du solten ;) ? Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 tenk jonas om me kun vil se fin jenta m fin bil , trenge ikkje ver kåte for det... :D Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 ohh.. dere skulle sett på rudskogen september treffet ifjord.. jeg satt helt nederst ved oppkjørselen og guidet folk.. så kom en knall rosa metallic 240.. deilig bil med en bulk på bakskjermen med de deiligste jentene inni.. de spurte hvor de skulle sove.. så sjokkert over skjønnhetene som jeg var.. klarte jeg ikke bare anna enn å stottre fram at de skulle kjøre til campen.. først etterpå fant jeg ut at jeg skulle sagt at de kunne jo bare parkert i teltet mitt for natta ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg