Ruzle Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Noen som har erfaring med denne motor styringen? http://new.gasolin.no/index.php?main_page=index&cPath=54_73 Var hvertfall billig.. Hva er det folk anbefaler som ikke koster skjorta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Det er jo EGENTLIG et Bosch-sprut. Rimelig plug and play! Det eneste er at de har overprisa bredbåndslambdaen noe skrekkelig! VEMS er et tilsvarende system til tilsvarende pris, men de har mer riktig pris på bredbåndslambdaen. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Rekti.. En annen ting jeg lurer på, når man flekker ut orginale ecu og monterer denne KMS da feks. Hvordan gjør man i førsten når ikke noenting er plenta inn i softwaren der? Altså bensinmengder og sånt.. (Skulle gått å kopiere over verdier fra orginale ecu og eventuelt forandre de til det man ønsker etterpå..) Noen som har tid til å forklare meg litt om hvordan man gjør i førsten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 du må fylle inn alle verdier selv. Men det er sikkert en "wizard" som ber deg fylle inn dysestr. åpningstid etc. Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Man "må" ha en bredbåndslambda for å mappe hjernen. Da går det automatisk. Har du feil type dyser må du ha motstander på dysene. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Ok, men si jeg kjøper meg det KMS systemet da med brebåndslamda. Kobler jeg den opp mot orginale veiv giveren, map sensoren, dysene, og lambda i potta. Er det bare å vri om nøkkelen da, så skal den regulere bensin etter verdiene i eksosen? Virker litt for enkelt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Et anna bra sprut er Link. http://www.racefix.no/other_link.aspx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg