Gå til innhold

Banekjøring for alle....

Ranger emnet


Konrad

Anbefalte innlegg

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Knall bra opplegg. Synd jeg kom så seint så jeg ikke fikk kjørt så mye, men men var morro for det. Fikk endelig testa preluden litt på bane og, selv om jeg følte meg litt liten når evo`er osv dro forbi i en helvetes fart :)

 

Om noen har bilder av en krokanfarget gen3 prelude med 17" kosei felger så er jeg meget takknemlig :P

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert treff idag, Plenty med banetid selv med mange biler :D

 

Også fint at det på førermøtet bel fokusert på å slippe forbi biler selv om de ikke nødvendigvis kjører fortere enn deg på langstrekket, men i svingene. Det virket som om folk fikk det med seg :D

 

Koste meg masse i den lille grønne bilen min jeg!

 

Bilder og film mottas med takk :D

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallbra treff idag. Litt synd at jeg punga i slakter'n samme runden jeg skulle gi meg for kvelden. Bilen humpa på rødeloksert reservehjul hjem igjen. Det er vel ikke tilfeldigvis noen som fikk tatt et bilde av en sort Porsche 944 Turbo idag vel? Hadde vært tøft med et bilde av børsa på banen.

1996 Volvo 945 2.3l FK - Girkassebytte

1987 Porsche 944 Turbo - Solgt, Gikk fortere

1990 Golf G60 BBM mk2 1.8l - Solgt, Gikk fort

1978 Ford Capri 3.1l - Solgt, Gikk fort

1991 Passat 1.8l, 1982 Golf mk1 1.5l - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde ca 20:45.. var litt fortvila kameraten min som eier den soarern men.. shit happens...

 

Fortvilajerkoff

Smart å gi ukontrolert gass etter en snurr når det kommer biler rett bak:crazysant

Men kan ikke bare skylde på sjåføren heller, da det blir litt for mye hummer å kanari på en gang.

Nå må Arangsjørene snart skjønne at Dem må dele Driftere og Rundetidjagere:boxers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortvilajerkoff

Smart å gi ukontrolert gass etter en snurr når det kommer biler rett

 

Nei, det er det ikke, og akkurat dette ble det jo fokusert på på førermøtet

Nå må Arangsjørene snart skjønne at Dem må dele Driftere og Rundetidjagere:boxers

 

Synes det funka fint som det var idag jeg. Om alle gjør som de blir bedt om og bruker huet, så hadde det nok gått bra her også.

 

EDIT, det jeg forsøker å si her at arangørene ikke kan lastes for det som skjedde her.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett å få litt panikk når du snurrer og det kommer 7 biler mot deg ... Tipper det blir litt sånn "jeg må komme meg vekk" refleks som kicker inn ... hehe

 

Treffet var knall syntes jeg ... Man må bare være litt forsiktig med å sladde når man har folk rett bak seg ... heller slippe de forbi og så sladde etterpå...

 

Men som de sier i statene "Hindsight is 20/20" ... Alltid lett å være etter-på-klok :)

Driftfun.com

- 2004 Mazdaspeed Miata

x 1983 Audi 80 CL

x 1992 Nissan 200SX Banebil - uten motor, girkasse, bensintank

x 1993 Mazda Miata Cruisekjerre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i dag :P

 

Dersom noen har bilder eller film av min Audi 200 TQ Avant så tar jeg meget gjerne imot med stor takk :)

Ish, nå må jeg bytte endeleddene på begge sider fremme, heldigvis overlevde bremsene denne gangen i motsetning til forrige gang. :D Litt svinn må man regne med, nye dekk må jeg snart ha også :p

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne ikke noen starta en bilde tråd a?:D

 

Bilder av rød sierra med blå fanger, svart panser å hvit vinge mottas med takk;)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint treff, liker dette mye bedre enn Gatebil og kjørte endel selv men måtte se mer i speilet enn forover i perioder pga folk som ikke alltid hadde kontroll som kom bakfra. At noen bulker er sånn som skjer nå flere kjører litt over evne. At den Soareren bulket kom ikke som noen overraskelse men så lenge du kan gå ut av vraket så er det det viktigste...

 

Legg gjerne ut bilder , kanskje min bil er fotografert/filmet også

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår