Gå til innhold

Banekjøring for alle....

Ranger emnet


Konrad

Anbefalte innlegg

IMG_7230.sized.jpg

 

Hehe, syns jeg ser 2 stk e28 i front der jeg?, lagde de kø?

Haha.. jeg og Rune på tur der gitt :) Prøvde å slippe forbi så ofte det var mulighet til det, men det ser ut som dette bilde er tatt under gul-flagging. Morro var det uansett :driving

 

Hvor var den gule-fare denne gangen a?

 

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha.. jeg og Rune på tur der gitt :) Prøvde å slippe forbi så ofte det var mulighet til det, men det ser ut som dette bilde er tatt under gul-flagging. Morro var det uansett :driving

 

Hvor var den gule-fare denne gangen a?

 

Hilsen Trond

 

ok :) , min står trygt i garasjen, koser meg litt med Camaroen om dagen i stedet. Legger vel den gule ut til salgs straks, må bare få tak i en drivaksel del på ene siden.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om den hang opp gassen hele tiden, men jeg fikk iallefall bilder av en blå golf med rødskilt. http://bilder.driftfun.com/rudskogen-2006_06_23-bauda_tgr/IMG_7057

 

Er en del andre der, bare å lete :P

 

Hadde problemer med at gassen hang seg opp når jeg ga full gass.. og slapp ikke opp igjen før jeg trykka inn clutch'n..

Det som skjedde var at overføringa la seg i klem mot panseret (når motoren løfta seg) Så når jeg skulle gire hadde jo motoren rimelig høye turtall hele tia.. Telte tenner på 3'de giret ganske ofte.

Også fikk jeg ikke mer enn 0,4-0,5 bar trykk så deg gikk ikkeno bra rundt på banen der uansett :(

Golf mk1 16vT

Ringopel 16vT

124 te

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit bra treff:) fikk drifta greit med budget sierra'n..heh. røyk en stikk aksle i 8 tida:/ men men, fikk kjørt mye før det skjedde:)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra treff. Kanskje litt mange biler på banen samtidig?

 

Og kondolerer til de 2 som "avsluttet" dagen....

 

Fikk tatt div bilder fra depot-strekka.

 

 

Ble ikke kjøring på meg.... Kjærra mi ble hengende på bukken på fredagen, da det viste seg at jeg har klart å revne halve diff-klumpen! Stor sprekke tvers over....

 

Meeehn... henta ny Auburn kon-sperre hos 4x4 Supply i Drammen i dag. Jaggu hadde'n en på lager gitt! m'm m'm

Kjørbar og klar for ferie onsdag/torsdag håper jeg.

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Film kommer nok...

Ja,om 3 uker braker det løs igjen...hvem kommer for å kjøre??

Jeg har store planer om å få kjørt litt,trur henrik også har greid å bygge opp dekklageret sitt innen den tid og kommer for å brenne dekk igjen..

Samme gjelder nok martin med 940 16v-turbon..han er også glad i å lage røkhale etter bilen sin..

 

Gleder meg veldig,det er ingenting som er bedre enn sånne treff...:thumb

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår