Gå til innhold

Banekjøring for alle....

Ranger emnet


Konrad

Anbefalte innlegg

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De kan ikke noe for det heller, kommer det over en viss grense mennesker å se på så tar skogen betalt... koster endel å leie...

 

Mvh Ottesen

Morsom du...

 

Saken er det at HVIS arrangøren skal ta inngangspenger, så SKAL Rudskogen ha en %-andel av dette.

Parkering derimot er det IKKE Rudskogen som styrer, det er en lokal grunneier som styrer, siden tomten er hans. Dette gjelder grusplassen bak storsvingen.

 

Men noe Rudskogen TAR betalt for, er hvis arrangementet kommer ut av kontroll, og "restene" ligner mer på en rallycrossbane enn en asfaltbane etter arrangementet, så må leietager betale for merkostnadene for utbedringen ut over normalt vedlikehold. Dette skjedde ved noen anledninger i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

av dem treffa jeg har vært på er bauda mest attraktiv av alle!!!!

så ikke gnål om 150kroner????

det blir for dumt

da er det bedre at dere som klager og ta en runde på mcskvæl og brenne opp penger og ha diare etterpå!

så slipper dere se blårøyk og treffe hyggelige folk(jeg er ikke hyggelig,bare så det er sagt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom du...

 

Saken er det at HVIS arrangøren skal ta inngangspenger, så SKAL Rudskogen ha en %-andel av dette.

Parkering derimot er det IKKE Rudskogen som styrer, det er en lokal grunneier som styrer, siden tomten er hans. Dette gjelder grusplassen bak storsvingen.

 

Men noe Rudskogen TAR betalt for, er hvis arrangementet kommer ut av kontroll, og "restene" ligner mer på en rallycrossbane enn en asfaltbane etter arrangementet, så må leietager betale for merkostnadene for utbedringen ut over normalt vedlikehold. Dette skjedde ved noen anledninger i fjor.

 

Slapp av, unnskyld meg da, var det jeg hørte, men jeg vet at du kan dette litt bedre...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke råd til 150 spenn for å se på og støtte "en god sak", så kan du vel heller være hjemme?

Men uansett litt surt med den extra 50-lappen....

 

Håper å ha fått tilbake kjærra før fredagen, OG at den er kjørbar da....

Damn altså. Jeg sa at jeg skulle ha den i dag, men var den begynt på? Neeeeeeh!

*HRMPFH!*

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir snadder med bauda kjøring igjen

igrunn ganske lenge sia sist!

 

(ottesen:kunne jeg sitti på med deg hjem fra skauen?vogna skal stå igjen i rakkeby)

 

Jada, ikke noe problem... men bare husk å min meg på det, så ikke jeg glemmer det lissom lissom...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er rart er at jeg dro på volvo treffet til svenskene og da var det gratis inngang.. parkering.. kjøring kostet 200 og jeg hadde ingen volvo en gang, volvo kjørte gratis. dette treffet kommer det sikkert dobbelt så mange folk til.. og da koster det 50 kr i parkering..100 for og komme inn og 300 for kjøring fredag.. 400 lørdag.. kom ikke og fortell meg at nå begynner dettte og dreie seg om penger... blah :knob: :fucku

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja og hva så!!!!

er ikke penger til for og brukes??

vil jo si at du får valuta for de kronene der!

 

hadde du snakka om fyllebil hadde jeg skjønt for det tar jo helt av???

Greit nok at dem er til for og brukes men det saklige argumentet ditt er barnslig.. var ikke det som var saken her... men svar skal du få på ditt eget nivå: valutta får du på gatebil hvis du kun vil se på... men her? betale gull for og kanskje se en lego volvo dukker opp? :knob:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår