SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Under panseret i sunnyen min er det et slags deksel over manifolden (blå pil) .. Noen som vet hva det er? Hvis dere ser der den røde pilen peker, er det en slags jalla-løsning på varmebeskyttelse av slangen til air-condition'en. Synes dette ser fælt ut.. Noen som har noen tips ang hva jeg kan gjøre for å bli kvitt det alu-røret som ligger rundt. Hva kan jeg ha der i stedet for det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Det dekselet er nok bare et varmeskjold. Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Så det er der bare for å beskytte tingene rundt for varmen fra motoren? Jeg lurer på om jeg skal skru det av, og pusse bort rustet og lakkere det.. Det ser jo ikke akkurat fint ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Så det er der bare for å beskytte tingene rundt for varmen fra motoren? Jeg lurer på om jeg skal skru det av, og pusse bort rustet og lakkere det.. Det ser jo ikke akkurat fint ut. Skru det av, og blankpoler det, funker bra har prøvd det på en liten del av varmedekselet på Mazda'n. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 boXer: Har du bilder av dette? Vil det ikke være vanskelig å få det blanke jevnt ? Hva bruker du til å polere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Er så lite så er ikke noe å ta bilde av. Bare feide over litt med 1000 papir og så gnukka litt med Autosol ser med en gang at det blir bra hvis man legger litt tid i det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Vanskelig å skifte plugger på den motoren! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Originally posted by Brandtenborg Vanskelig å skifte plugger på den motoren! :D synes du det ser vanskelig ut på den motoren der,så har du ikke sett en CA18DET (eller SR20DET for den del)... trall trall... :D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Originally posted by TG1 synes du det ser vanskelig ut på den motoren der,så har du ikke sett en CA18DET (eller SR20DET for den del)... trall trall... Pent motor-rom i allefall! Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Originally posted by Brandtenborg Pent motor-rom i allefall! Hehe! fint på bilde...hehe...men takk :D (btw,må skru ut 24 skruer for å komme ned til pluggene. :D glad jeg ikke er nedi der hver dag,akkurat ;)) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Noen som har noen tips angående den alu-slangen ved den røde pilen? Tror dere det er mye poeng i å ha den der? TG1: Motorrommet ditt så jo lekkert ut jo! Hva har du gjort med toppen? Lakket selv? Hva slags luftfilter er det der? Gode greier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 TG1: Motorrommet ditt så jo lekkert ut jo! Hva har du gjort med toppen? Lakket selv? Hva slags luftfilter er det der? Gode greier? toppdekselet er sånn originalt,så jeg har nok ikke gjort noen verdens ting med det,gitt... :) og,det er et Ractive luftfilter. kjøpte det hos Japan Sportsbil Import..kosta vel en drøy tusenlapp,tror jeg.. filteret virker greit det..er vel ikke noe bedre eller dårligere enn andre filter,vil jeg tro... ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg