Nox Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Alt av bremselys på volvoen har plutselig forsvunnet. alle sikringer er hele.. noen som har anelse hva det kan være? bryteren kanskje? Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 kan være bremselysbryteren din er gåen ja, denn kan du sjekke ved å ta en jumpeledning i de to stikkerne da skal bremselysene lyse,lyser de da er bryteren gåen. kan å være dårlig kontakt i feks pæreholderne Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 fixa :) lysene er faenmeg det mest irriterende på gamle volvoer. de har sin egen vilje. denne gangen var det sikringsboksen som det var irr på heldigvis... Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 BLinlysene mine klikker en gang i bland.. Virker etter litt råkjøring.. snålt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Originally posted by Robert BLinlysene mine klikker en gang i bland.. Virker etter litt råkjøring.. snålt... Må få rista seg på plass vøttu:rolleyes: Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Lys på min bil: Blinklysene blinker ikke til tider, Hovedlysene lever sitt eget liv når det er kaldt, slår seg av og på og særlig av når jeg skal hjem på kvelden. bremselysene gikk som sagt akkurat. Jordinga til det ene baklyset slutter å jorde og da blir lysene helt syke. når jeg blinker til venstre slår hovedlysene seg på i takt med blinkinga samtidig som alt av lys bak på bilen blinker både i takt og utakt med blinklyset...:) men allt virker nå... enn så lenge Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg