Gå til innhold

Kjøpt meg sierra i går.. bilder...


Peugeot-406

Anbefalte innlegg

hei.

 

ja, da ble det sierra på meg å da, hehe.. Rånebil så det holder detta ass :pimp Er en 1989modell sierra som er bytta motor i.. Aner ikke åssen motor som står i med står weber på forgasseren elns..

 

Fikk den i går så har ikke fått sjekka eller gjort så mye på den..

 

Vannpumpe og topp er gåent på den, også må jeg ha dynamo og batteri, så er den kjørbar.. Skulle egentlig spikres, men jeg tok den likesågreit..

 

bilder:

sierraskraa.jpg

sierraside2.jpg

sierraside.jpg

sierrainni.jpg

sierrafront.jpg

sierradash.jpg

sierrabak.jpg

 

den er ikke pen nei, mer harry, men er jo en rånebil ;)

 

dere som kan saker, trenger jeg ny toppakning når jeg bytter topp ? Motoren har vært splitta å skifta div. lager osv inni der, så den har ikke gått mye...

 

også vannpmupe og topp, vanskelig å bytte?

 

kom gjerne med inspill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vingen var ikke med.. husker ikke åssen den var med den :P Men orginal vattvingen var med, setter vel på den og effektstussen..

 

var ikke med piggdekk heller, men shit faen! :P

 

men du daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag????

Har ikke noen høytalere(fram) liggende å slenge? også skal du hjelpe meg å trekke opp ledninger til cdspiller, for det var røska bort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei..... råååååner... skal du bli lik rikki og rune nå da:P neida!!! blah

men du børr få på noen feeete felger da synes jeg

 

 

Rikki har ikke like tøff bil som meg, hehe :p finere kansje..

 

Rune skal handle Audi a6 stv. såeh ikke mer sierra på han.. skal bli lik megselv jeg tenker jeg :)

 

felger, tjaeh.. kommer med pengene det.. Se ann utover.. Etter bilen er på vei så er anlegg 1.prioritet.. Skal klare å spille opp mot KingCamel :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle gjøre litt invendig på den i dag.. Siden det ikke blir deler før neste uke..

 

Tenkte da og få til hvite plater i instrumentpanelet, med blåe lys på.. ;)

 

Men åpna, og fant ut at jeg får ikke til å scanne det inn pga. det sitter jo tynt limt til plexiplater :S

 

Så derfor lurer jeg på om noen vet av eller har tegning/mal av dette som jeg kunne fått/link til ?? :)

 

Bilder av dagens økt. Fikk ikke tatt av skruinga av bilen pga kameraet har kuka seg :(

 

speedometer.jpg

utendeksel.jpg

utennler.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! villa nå ha bytta hele motorn æ da! hehe! tvile på at d e bare toppen som e gåen ja gitt! va æ som kjørt derren denj da denj tok kvelden å da va d my stygge lyda! hadd toppfart på 60 fra sokndaln t oppdal! hørtes ut som at råda å alt skulj t å kom ut blokka! å æ har aldri hørt nå om at d e skifta motor i denj! å weber e d orginalt på sierran! skift motor si nå bare æ! hehe! menmen! lykke t! hehe! håpe itj du betalt så my får denj da!

Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt,

volvo 240 tic prosjekt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! villa nå ha bytta hele motorn æ da! hehe! tvile på at d e bare toppen som e gåen ja gitt! va æ som kjørt derren denj da denj tok kvelden å da va d my stygge lyda! hadd toppfart på 60 fra sokndaln t oppdal! hørtes ut som at råda å alt skulj t å kom ut blokka! å æ har aldri hørt nå om at d e skifta motor i denj! å weber e d orginalt på sierran! skift motor si nå bare æ! hehe! menmen! lykke t! hehe! håpe itj du betalt så my får denj da!

 

 

Rune sa det var bytta motor i den, lenge sia sikkert.. dunno.

Uansett så har han visst splitta motorn å derre, og det fantes itj slakke på stæmpela sa'n.. Fæ no sjå da, vasspumpa, og toppa som hva gåent sa'n, så stole på det..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår