Gå til innhold

strøm til forsterker!

Ranger emnet


cambridge

Anbefalte innlegg

Men ikke bruk den tynne lille kabelen som er på signal kabelen til remote!, denne tynne kabelen skal jordes der forsterker jordes og isoleres i enden ved spilleren.

Man skal trekke egen remote kabel til forsterkeren.

V50 2.0D 2005 - Sølv

Passat higline 1998, 1.8T - sort

x Celica 1997,1,8 - sort

x Passat 1998, 1,8 - hvit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ikke bruk den tynne lille kabelen som er på signal kabelen til remote!, denne tynne kabelen skal jordes der forsterker jordes og isoleres i enden ved spilleren.

Man skal trekke egen remote kabel til forsterkeren.

 

Øh... jaha? Ikke for å være spydig lissom men den er jo gjerne ment til remote.

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ikke bruk den tynne lille kabelen som er på signal kabelen til remote!, denne tynne kabelen skal jordes der forsterker jordes og isoleres i enden ved spilleren.

Man skal trekke egen remote kabel til forsterkeren.

 

du tenker på skjerminga du, den er jordet når det er koblet til, men hadde ikke skada med ekstra skjerming med ekstern jording, men det er ikke remoten, tror ikke den gir så mye støy heller, del heller det du har røyka med andre.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remote remote remote remote.......

Uten den får ikke forsterkeren beskjed om at den skal slå seg på når cd-spilleren slår seg på....

 

Ta en titt i min prosjekt tråd i signaturen min, der kan du se at jeg hadde akkuratt det samme problemet..

 

Lykke til

"Hvorfor kan ikke kvinner rygge?"

Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du tenker på skjerminga du, den er jordet når det er koblet til, men hadde ikke skada med ekstra skjerming med ekstern jording, men det er ikke remoten, tror ikke den gir så mye støy heller, del heller det du har røyka med andre.

Gjorde den feilen og brukte den tynne lille på signal kabelen som remote da jeg monterte anleget i celicaen og fikk da dynamo støy, jordet denne og la en egen kabel til remote så ble jeg kvitt støyen.

V50 2.0D 2005 - Sølv

Passat higline 1998, 1.8T - sort

x Celica 1997,1,8 - sort

x Passat 1998, 1,8 - hvit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min hauggammle pioneer spiller er remotekabelen bak spilleren Hvit/blå som du ser på dette bildet.

Det funket ihvertfall for meg å bruke remotekabelen som er festet på signalkabelen..

SE BILDE:

DSC01083.jpg

 

 

Lykke til

"Hvorfor kan ikke kvinner rygge?"

Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kobler du remoten rett til batteriet, står forsterkeren alltid på, med det strømforbruket dét medfører. Du kan godt bruke baklyset som remote for den saks skyld, bare det slår seg av når du vil parkerer for natten.

 

Om du kjører DOHCen din på samme måte som de fleste andre Sierraeiere gjør er det liten vits å koble den på bremselyset, og tilkoblet blinklyset kan discoeffekten med av og på hvert sekund bli slitsom i lengden med enkelte typer musikk... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår