Gå til innhold

Vento 1.8 -95 mod

Ranger emnet


VW-HS

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Smaken er som baken, skal ikke dele ut noen slag for den der, hehe... Men synes du ikke at 16 blir lite i de store buene som Vento har da? Liker å fylle ut buen jeg...

 

synest buen er overfylt med 17" får ikke senka noe før dekket kommer inni buen og ødelegger linjene;)

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne ikke i rein bakkeklaring, men blir mye penere under skjermen. Blir nok uansett en del lavere bakkeklaring, 205/40-17 er bare 3,2% større enn orginaldimmen på Vento '97, som er 185/60-14...

 

Skal uansett ikke sope asfalten med min bil :)

 

EDIT: Må kanskje gå litt opp på vinterdekk da, får se på det... De jeg har nå er i alle fall i 175/65-14... Kan fort bli noe lavt på vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var hjulstillingskontroll unnagjort:) då er det bare å ta seg en tur bort på biltilsynet å høre hva de har og si:p

forøvrig så ruller jeg rundt på noen lekkre (ja, veldig!) 14" alufelger som jeg kjøpte for å ha noe å kjøre på nå når jeg venter på nye 16"'ere:)

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

har begynt å leike meg litt med noen dørsider jeg hadde liggende, kan ikke låve noe resultat siden jeg aldri har prøvd noe lignende før, men en gang må vere den første:)

Festet først "grillringen" til høytalerne i ønsket stilling med avstyandsstykker type ca ispinne:p :

DSC00045.jpg

 

Så trekte jeg over med strekklaken og stramma det fint til slik det var helt jamt og fint:

DSC00047.jpg

 

så bare pensla jeg det med polyester:

DSC00048.jpg

 

så når dette har stivna, får jeg prøve å støype glasfiber utapå dette:)

og då tenker jeg det blir en del sparkling og pussing..

 

holder også på å trekke det "stoff-området" på dørsida med lys grå skay (som jeg skal gjøre med dette også) men det var vanskeligt å få strøkent, måtte sparkel hele greia for å fo så fin overflate at det ikke viser "pappfiber" igjennom skayen, så er litt pussing der med ja:)

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår