oWo Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Når man skal bestille ny vacumslange til ECU'n fra Møller, stemmer det at man bare får denne i lengder på 5 meter? Siter VW Corrado G60 -91 VW Golf 1.5 C -83 (vinter-/bruksbil) VW Golf 1.6 GL -88 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 stemmer nok muligens det, men de skal kappe den til nøyaktig 1000mm Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Jeg fikk en på meteren, men den målte 97 eller noe;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 er heller ikke spesielt vanskelig å måle til å kutte selv men, bare sørge for å få riktig innsidemål ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 det er vel 3,5mm innvendig. Be om å få den på 110, så kan du kappe litt mere nøyaktig selv. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWo Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Han på Madsen (Møller) sa at jeg bare fikk den i 5metersruller. Som jeg forsto det så måtte jeg jo kjøpe og betale for 5 meter. Det synes jeg er litt rart, når den skal være akkurat 1000mm. uhhmmwhat? Dere som har kjøpt inn den vacumslangen, måtte dere kjøpe de 5 meterne? Siter VW Corrado G60 -91 VW Golf 1.5 C -83 (vinter-/bruksbil) VW Golf 1.6 GL -88 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Han på Madsen (Møller) sa at jeg bare fikk den i 5metersruller. Som jeg forsto det så måtte jeg jo kjøpe og betale for 5 meter. Det synes jeg er litt rart, når den skal være akkurat 1000mm. uhhmmwhat? Dere som har kjøpt inn den vacumslangen, måtte dere kjøpe de 5 meterne? de er da vel ingen forskjell på de vakumslangene du får der i forhold til det du kjøper andre steder, bare å få riktige innsidemål det så funker alt som er lagd til vakum. Stikk til tess å kjøp der! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Jeg fikk kjøpe akkurat meteren... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWo Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Ok, da kjøper jeg heller på TESS. En ting til... Den vacumslangen til MFA'n, noen som vet om den er noen man kan kjøpe på TESS, eller er det noe man må handle orginalt, siden den går inn i speedometert. Siter VW Corrado G60 -91 VW Golf 1.5 C -83 (vinter-/bruksbil) VW Golf 1.6 GL -88 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Inn til hjernen mener du vel? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWo Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Nei, ikke den til ECU'n. Den til MFA'n, kjørecomputeren. Siter VW Corrado G60 -91 VW Golf 1.5 C -83 (vinter-/bruksbil) VW Golf 1.6 GL -88 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 det er sikkert intet problem det heller. bare kjøp riktig innermål, og hvis det er vanskelig å feste den til instrumentene, bare spleis den rett før inngangen til instr. panelet. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Hmm, hva er lengden på den som skal inn til MFA'en egentlig? Aldri bytta den jeg, men kanskje se over den en dag... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 tror ikke det har noe å si, men det skal du ikke ta for god fisk. ville ikke tro det er vel et bedre svar. Bare mål den gamle og lag en ca. like lang Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg