Gå til innhold

Opel Vectra A 1,7td prosjekt!

Ranger emnet


Hestad

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg har kjøpt meg Vectra 92mod 1,7l tdi. Den skal styles og pusses opp i sommer! så kommer til å legge ut mitt prosjekt her! Mulig det kan bli litt dårlig oppdateringshastighet, for vi har kun 56kbps hjemme :P

 

Har begynt å sette sammen mitt budsjett og hva jeg skal ha! så det store arbeidet begynner ikke enda! Men ser frem til å begynne :D

Opel Vectra A 92mod 1,7l tdi

-prosjekstide kommer-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lykke til. Mange 17-åringer som setter seg for store mål. Bare vær sikker på at det du tenker å gjøre er overkommelig med den kunnskapen du har, og de tekniske ferdighetene du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

 

Jeg skal inrømme at jeg har ganske store planer, men tar det utover tid, og kunnskapen er ikke den største, men har brødre med kunnskap rundt alle kanter, 3 brødre, så burde holde!

 

Og så har jeg jo dere hjer på forumet. hehe!

 

 

Det skal nok gå seg til!

Opel Vectra A 92mod 1,7l tdi

-prosjekstide kommer-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her følger da mine planer i første omgang!

 

Første punkt på lista er å fjerne rust og sveise inn noe nytt, i venstre hjulbue skal jeg sveise inn noe nytt. Overflaterust skal jeg pusse ned før lakkering.

 

Så kommer jeg til å kjøpe styling på http://maxam-tuning.com.

 

Det første jeg skal kjøpe er nye lexus baklykter (sort) for den ene originale er knekt.

M3 speil skal kjøpes,

Opel Astra G sideblinkere

Angel Eyes frontlykter (er usikker på om jeg skal kjøpe disse først)

Lotus Frontfanger 89-95.

M3 skjørt H&V 89-95

Vectra Bak leppe 89-92

 

Så skal bilen pusses ned og lakkeres!

 

Innvendig skal jeg ikke gjøre noe foreløpig, regner med å få låne et lite anlegg av min bror! :)

 

Og selvfølgelig felger etterhvert da, men har ikke bestemt meg ang disse enda !

 

EDIT: Og har også planer om å sandblåse inne et motiv i de bakerste små "trekant" rutene!

Opel Vectra A 92mod 1,7l tdi

-prosjekstide kommer-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

er ikke samme motor som står i vectra a og b, den i vectra a har mekanisk pumpe og kan ikke trimmes ved hjelp av chip eller box

Du må skru opp dieselmating og turbotrykk, går som ei kule!!! kanon motor..

Seat Leon cupra tdi4

Accord 2,0 exi

Vectra 2,0 16v -95 (Solgt)

Manta GSI -86 (Prosjekt)

Vectra 2000 4x4 -89 (Solgt)

Ascona A -72 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår