Gjest Trailer Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Alt er hvertfall bedre enn de originale. De er så stygge at jeg skjemmes når jeg ser på dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Syns det er merkelig at Irmscher blink Astra G er billigere enn originale. Joda du får irmscher blink til astra f. corsa'n kommer jo org. med hvite blinkers... ikke alle men noen. Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Har Toyota Supra blinkers på min Vectra A, synes det er drit nice! Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Syns det er merkelig at Irmscher blink Astra G er billigere enn originale. Joda du får irmscher blink til astra f. corsa'n kommer jo org. med hvite blinkers... ikke alle men noen. Ingen corsa-B kom med vite orginaltm'm men corsa-C kommer med vite.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 ikke det nei? neivel sjekka opel delelageret nå eller? Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Har hatt corsa-B i gsi utgave, den hadde heller ikke vite blinkers. Ellers har jeg EPC på pc'n hjemme og har jobba på delelageret til opelblah Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 JObba der siden jeg var 13 jeg... ellers er jeg født i en opel... Kjørt opel siden jeg var ca 0år... Hørt om Corsa World Cup? Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trailer Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Da ble det Astra F blinkers på meg. :) Glad for å være ferdig med den jobben. Brukte ca 6 timer. Tenkte jeg skulle legge frem hvordan jeg gjorde det. Jeg begynte med å demontere begge forskjermene. For å nå alle skruene til forskjermene, må du av med blinklys og hovedlykter, et deksel inni bilen, og deler av frontfangeren, jeg demonterte ikke hele frontfangeren, valgte heller å borre hull i plastikken for å stikke inn ei skralle å skru ut skruene. Så tok jeg en kikk på pluggene til blinklysene, og fant ut at ved å file litt og styre så kom jeg til å klare å passe dem inn i hverandre. Så tok jeg fatt selve Astra blinklyset, der fila jeg av alle monteringsdingsene som egentlig skal brukes for å montere. Så hadde jeg avfetting og vaska forskjermen samt blinklyset, og festa det som var igjen av blinklyset til forskjermen ved hjelp av superlim. Så satte jeg i pæra og plugga i kontakten, sjekka at alt virka. Og monterte skjermene. Eneste problemet med min fremgangsmåte er at for å skifte pære, må jeg nå av med forskjermen, men jeg regner ikke med at den pæra kommer til å gå mens jeg har bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 JObba der siden jeg var 13 jeg... ellers er jeg født i en opel... Kjørt opel siden jeg var ca 0år... Hørt om Corsa World Cup? KAN DERE IKKE BARE SLUTTE DENNE DISKUSJOEN.Som dere alle veit vet jeg mest om opel.Så det er bare spørre meg:) Den kom med grønne blinkers, bye the way Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 JObba der siden jeg var 13 jeg... ellers er jeg født i en opel... Kjørt opel siden jeg var ca 0år... Hørt om Corsa World Cup? Har hatt en, og den kom med oransje Men siden du er hele 19år vet du sikkert best.. He he Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalisto Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Stå på! :P Arti lese når folk diskuterer uten å komme noen vei ;) Opelmaffian; Merkelig eller ei, koster de 280 kroner. Hvis du absolutt ikke tror meg kan jeg scanne kvitteringen ;) Trailer: Hvorfor bruke 6 timer når du kan bruke 20 sekund? Hahah. holder på å dette av stolen her :P Siter Opel Vectra 1997 hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Stå på! :P Arti lese når folk diskuterer uten å komme noen vei ;) Opelmaffian; Merkelig eller ei, koster de 280 kroner. Hvis du absolutt ikke tror meg kan jeg scanne kvitteringen ;) Trailer: Hvorfor bruke 6 timer når du kan bruke 20 sekund? Hahah. holder på å dette av stolen her :P Syns dette er artig selv.. Prisen din betviles ikke fra min side hvertfall. Att du bruker 20sek og han andre 6t er helt naturlig. Du bikker ut lykta di og setter en ny inn.. På vectra-A må det skjæres og tilpasses for å få inn annen blinker Stor forskjel på A og B vectra der gitt.. Slutt fra min sideblah Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalisto Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Åja, my bad. Trodde det var samme systemet på Vectra A :p Siter Opel Vectra 1997 hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Stå på! :P Arti lese når folk diskuterer uten å komme noen vei ;) Opelmaffian; Merkelig eller ei, koster de 280 kroner. Hvis du absolutt ikke tror meg kan jeg scanne kvitteringen ;) Trailer: Hvorfor bruke 6 timer når du kan bruke 20 sekund? Hahah. holder på å dette av stolen her :P Nei det trenger du ikke:) Har uansett zafira blinkers på min, syns de er penere... Corsamannen: joa 19år... Men det er jo 19år med opel erfaring;) Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalisto Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Jaja, ser ikke så mye forskjell på zafira og vectra b blinkerne.. litt på formen kanskje :P For meg er det ikke så nøye så lenge de er hvit og fin, og passer rett inn i listen ;) Siter Opel Vectra 1997 hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg