Gå til innhold

Bilder av 124-serien


FriX-244TiC

Anbefalte innlegg

  • Svar 408
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

disturbd Nice bil.

Hvordan turbo er det som sitter i den, og hvordan har du fikkset eksos på begge sider?

 

mener den heter garrett t04 1.06 A/R, eksosen er jo laga nesten som tverrpotta på stv.. er ganske simpelt, skal ta bilde når jeg har den oppe.. liker personlig ikke scoopet, men må ha litt ekstra luft;)

95 vulva 855 2,5 med nok utstyr;)

Stereo: mac audio kompsett framme og bake

pioneer deh p7000ub, focal bomba 27v1

 

mercedes 124 230e turbo(BENSIN!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
mener den heter garrett t04 1.06 A/R, eksosen er jo laga nesten som tverrpotta på stv.. er ganske simpelt, skal ta bilde når jeg har den oppe.. liker personlig ikke scoopet, men må ha litt ekstra luft;)

 

Hei! Kan jeg spørre deg om du har bygget turbo på den selv? Er bare interessert i å høre hvordan du har gjort det med bensin/tenning og ladetrykk? Har du tilleggssprut, eller kjører du med original hjerne, og hvor mye kjører du i ladetrykk da isåfall?

 

Mvh

Turbotom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hei! Kan jeg spørre deg om du har bygget turbo på den selv? Er bare interessert i å høre hvordan du har gjort det med bensin/tenning og ladetrykk? Har du tilleggssprut, eller kjører du med original hjerne, og hvor mye kjører du i ladetrykk da isåfall?

 

Mvh

Turbotom

 

med originalt sprut så kan du dra det til 0,5 0,6 bar.. kjører autronic sm4 på denne, har tatt livet av belgen mellom spjeldhus og innsug så nå får jeg bare lada 0,4.. kjører vanligvis på 1,2 men da er det meste i blokka bytta..

95 vulva 855 2,5 med nok utstyr;)

Stereo: mac audio kompsett framme og bake

pioneer deh p7000ub, focal bomba 27v1

 

mercedes 124 230e turbo(BENSIN!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 8 months later...

Haha, satt i går kveld og lurte på å bumpe denne selv :P

 

Min '88 300D med 502k på tellerverket, 17" felger og snart senk

IMG104-3.jpg

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår