eiriksmil Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Regner med at de fleste her kjører til jobben, men likevel lurer jeg litt. Hvordan kommer folk seg til jobben, hvor langt er det dit, og er det mulighet for kollektiv-transport dit? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 5 min tur med gammlo opp til skulen, tar bussen heim. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Car pull :D Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Regner med at de fleste her kjører til jobben, men likevel lurer jeg litt. Hvordan kommer folk seg til jobben, hvor langt er det dit, og er det mulighet for kollektiv-transport dit? Jeg kjører bil til nærmeste flyplass, tar fly videre.. Hvor langt? tja, kommer an på hvor arbeidsdagen begynner, det være seg Molde eller London, noen ganger Stockholm.. Siter Proff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Kjører til jobb. Ca 2 mil hver vei. JA det går kolektivtransport. MEN jeg vet ikke om NSB hadde blitt så fornøyd om jeg skulle dratt med meg værktøyet og delene jeg bruker på div jobber inn på toget:) Eller bussen. Eller trikken for den saks skyld:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Ca 5 mil en vei, delvis mulig med kollektivt, men som sagt vanskelig å få med alt materiell og verktøy. Kjører selvsagt servicebil. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Bil, snøskuter eller (urrkk) beina! :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 15km hver vei, sparer over 1 time pr dag ved å kjøre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 5 min til skolen med beina, men med min fart er det ca 15 min. Jepp, de eldre har rett, vi unge er late! :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mafiaboy Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Jeg kjører bil til nærmeste flyplass, tar fly videre..Hvor langt? tja, kommer an på hvor arbeidsdagen begynner, det være seg Molde eller London, noen ganger Stockholm.. Og du jobebr osm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 kjører moped til jobben jeg..er ca 0.5 km en vei. skal på jobb om en time:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Ca 2mil hver vei.. Har firmabil!:D Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_GF Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Ca 1 mil til jobben. Kjører hver dag. Blir dårlig bare av tanken på alt stresset det ville ført med seg å ta bussen hver dag :puke Kollektivtransport er kjipt! Funker sikkert for folk som vet at de er ferdig på jobb f.eks. kl 1530 sånn at de rekker bussen som går kl 1535, men hvis du plutselig må være noen minutter lenger på jobb (slik som mange ofte må) så må du kanskje vente 20-30 min på neste buss. Og da blir reisetiden fort veeeldig lang i forhold til bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Kjører bil til jobb, det er ca. fem kilometer. Der ligger også nærmeste bussholdeplass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Har omtrent 13km til jobben. Kjører selv. Kollektivtransport fungerer til en viss grad, men jeg jobber veldig forskjellig fra dag til dag, og vet ofte ikke når jeg er ferdig, så det blir vanskelig.. Prisene på kollektivtransport avskekker meg litt også! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg