GTRacing Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Oooh, Sportcamry i fint driv ;) Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Oooh, Sportcamry i fint driv ;) camry? ikke for å være en blei, men det er en s14 zenki ;) Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 camry? ikke for å være en blei, men det er en s14 zenki ;) Ja, det er det jeg sier ;) En sportcamry! Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Toyota Camry, Nissan 200sx. Hvor er sammenhengen? Topicen ble genial =D Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Toyota Camry, Nissan 200sx. Hvor er sammenhengen?Topicen ble genial =D Ta en titt på fronten til en gammel camry, og så ser du på en 200sx... Hadde det vært S14A hadde jeg ikke sagt noe, annet enn at den er litt bananformet fra siden... Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Er jeg den eneste som ikke skjønner hva han snakker om? hehe:fingers: Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Er jeg den eneste som ikke skjønner hva han snakker om? hehe:fingers: Den ligner kanskje litt, men fordi den ligner litt er ikke s14 en sportscamry vel? Kanskje det er samme designer, hva vet vel jeg. Fordi om jeg setter på f.eks en modda golf-fanger på 240`n og utstyrer denne med 200+hk kan jeg vel ikke kalle det en sportsgolf? Eller? Bare for å sette ting litt på spissen Men dette var en bildetråd, og ikke en s14 vs camry tråd. Nok OT fra min side Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Den ligner kanskje litt, men fordi den ligner litt er ikke s14 en sportscamry vel? Kanskje det er samme designer, hva vet vel jeg. Fordi om jeg setter på f.eks en modda golf-fanger på 240`n og utstyrer denne med 200+hk kan jeg vel ikke kalle det en sportsgolf? Eller? Bare for å sette ting litt på spissen Men dette var en bildetråd, og ikke en s14 vs camry tråd. Nok OT fra min side Det er bare noe vi mobbet Lillegud med før, ikke verre enn det. Hvorfor dra det ut i det vide og brede? blah Greia er at den gamle S14 ikke akkurat er det peneste som har kommet ut fra Nissanfabrikken etter min smak. *Ja, jeg vet, Volvo er ikke pent det heller, men det var det jeg hadde råd til... Nok OT fra meg også;) Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Her er kjerra mi: (PS: 4 dører er bare tull, burde egentlig sveise igjen de to dørene jeg har så jeg må krype inn gjennom bakluka) :fingers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Henger alle sine driftebiler ned, da skal de vistnok kunne driftes med:P Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Så jeg denne på streetmeetet i går? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTRacing Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 ja det gjorde du nok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrLucky83 Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Siter -+- Drift Fury -+- Volvo740 Bmw e30 320 M5 motor Mercedes 190e V8 (nye prosjektet) -+- Drift Fury-+- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 åssen motor har du MrLucky83? Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg