Gå til innhold

Min Corrado

Ranger emnet


Nitros

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var G-laderen inne til overhaling. ble visst S.S tuning som fikk jobben.

 

De påsto den så bra ut inni bare en simring som manglet. var vel derfor den lekket olje.

 

Så står det en hel del på handle lista samtidig:

 

G-60 SNS ”no lag” Stage 5

 

Overhaling av G-lader

 

Steg 2 Porting RS2

 

Olje Feed slanger til G-lader

 

RSR utblås

 

G-Lader drev Elosksert Aluminium 68mm

 

Konfilter bend 90mm RS2 med KN filter

 

Bensintrykks Regulator 3,5bar

 

Drivreim Contitech

 

Lakkering av G-lader

 

tror ikke de går konkurs enda :D

O-<8--¤<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var G-laderen inne til overhaling. ble visst S.S tuning som fikk jobben.

 

De påsto den så bra ut inni bare en simring som manglet. var vel derfor den lekket olje.

 

Så står det en hel del på handle lista samtidig:

 

G-60 SNS ”no lag” Stage 5

 

Overhaling av G-lader

 

Steg 2 Porting RS2

 

Olje Feed slanger til G-lader

 

RSR utblås

 

G-Lader drev Elosksert Aluminium 68mm

 

Konfilter bend 90mm RS2 med KN filter

 

Bensintrykks Regulator 3,5bar

 

Drivreim Contitech

 

Lakkering av G-lader

 

tror ikke de går konkurs enda :D

 

Bruker Stian fortsatt å ta den typen RS2 porting hvor man fjerner 3 av stagene i utblåset? Den som bare et av de litt kjente tyske firmaene ikke har sluttet med?

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp snakket med stian og han fjerner ikke disse stagene slik som du har gjort på tidligere RS2 portinger frode.

 

Men på dette ommerådet skal han få svare for seg selv da han har mye mere kunskap på dette ommerådet en meg!

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Stian fortsatt å ta den typen RS2 porting hvor man fjerner 3 av stagene i utblåset? Den som bare et av de litt kjente tyske firmaene ikke har sluttet med?

 

Fjerne enda ???

 

Dette har jeg gjort en gang etter ønske fra kunde, da hadde en allerede vært inne hos et annet firma i Norge som hadde fjernet 1 av støttene.

Denne blir portet slik som de skal portes, samt glassblåst, det er det vell kun jeg og et annet firma som gidder å gjøre i Norge uten å ta ekstra for det...

DR-Kompressor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var G-laderen inne til overhaling. ble visst S.S tuning som fikk jobben.

 

De påsto den så bra ut inni bare en simring som manglet. var vel derfor den lekket olje.

 

Så står det en hel del på handle lista samtidig:

 

G-60 SNS ”no lag” Stage 5

 

Overhaling av G-lader

 

Steg 2 Porting RS2

 

Olje Feed slanger til G-lader

 

RSR utblås

 

G-Lader drev Elosksert Aluminium 68mm

 

Konfilter bend 90mm RS2 med KN filter

 

Bensintrykks Regulator 3,5bar

 

Drivreim Contitech

 

Lakkering av G-lader

 

tror ikke de går konkurs enda :D

 

Det var en seeger ring som manglet ikke en simmerring ;)

Den har nok. lekket pga simmerringen v reimhjulet.. men den blir god som ny nå...

DR-Kompressor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerne enda ???

 

Dette har jeg gjort en gang etter ønske fra kunde, da hadde en allerede vært inne hos et annet firma i Norge som hadde fjernet 1 av støttene.

 

Det er de eneste gangene jeg gjør det også:thumb Var vel ikke et firma fra Drammen vel ;)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kor er det du kobler til en trykk måler? kunne tenkt meg en sån for og se om g-laderen funker skikelig + for kulheten sin skyld:hello:

 

Du setter inn T stykket som følger med i pakken med ladetrykks meter mellom bensintryks regulator og innsug (tynn slange som sitter til venstre på innsuget når du ser på motoren din eller bilens høyre side)

da dette er koplet opp skal du med org. ladehjul og bra lader lade 0,65bar.

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du setter inn T stykket som følger med i pakken med ladetrykks meter mellom bensintryks regulator og innsug (tynn slange som sitter til venstre på innsuget når du ser på motoren din eller bilens høyre side)

da dette er koplet opp skal du med org. ladehjul og bra lader lade 0,65bar.

 

Ikke koble til der eller på den slangen som går til hjernen. Ta av dekslet under dashbordet på førersiden, napp ut slangen som går til kjørecomputeren, tynt plastrør. Så kjører du på t-stykke der, setter den på plass og slange til måleren din.

 

Eller du driter i T-stykke og bare kobler slange til måleren din. (da vil selvsagt ikke ladetrykksmålingen i kjørecomputeren fungere)

 

Skulle du for all del ønske å legge slange helt fra innsuget og inn i bilen, så bare fest den der slangen til kjørecomputern går ut, forran ved ISV`n mener jeg det var. (Lenge siden man hadde g60 gitt)

Holdt avstand - vi ruller - Follogutta

 

Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT

83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil)

--- follo.vwaudi-club.no ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke koble til der eller på den slangen som går til hjernen. Ta av dekslet under dashbordet på førersiden, napp ut slangen som går til kjørecomputeren, tynt plastrør. Så kjører du på t-stykke der, setter den på plass og slange til måleren din.

 

Eller du driter i T-stykke og bare kobler slange til måleren din. (da vil selvsagt ikke ladetrykksmålingen i kjørecomputeren fungere)

 

Skulle du for all del ønske å legge slange helt fra innsuget og inn i bilen, så bare fest den der slangen til kjørecomputern går ut, forran ved ISV`n mener jeg det var. (Lenge siden man hadde g60 gitt)

 

jeg hentet den ut der sammen med vacum til justerbar FPR, Dump og ladetryks meter...

Funker fett som faen...

Men for al del ikke set den på slangen til hjernen!

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt den på Bensintrykkregualtoren. men ble litt missfornøyd med både målerne og plasseringen, så det blir 3 svarte instrumenter isteden samt vakum uttak der de over tok det ut.

 

Missfornøyd med målerne?

Mån får jo de samme tallene uansett hvor man kopler seg på så det er jo det samme, synes det ble seende bra ut så jeg laget det i allefall...

Hvilke tall fikk du opp under kjøring da?!

 

Jeg bruker også de dysene der foresten 308 rød topp...

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår