CorraDon Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Er det noen som vet sikkert om det er forskjell på tåkelysene på G60 og VR6/SLC? Takk for alle svar Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 det eneste jeg vet er at tåkelysene på VR6 (92 ->) sitter lenger ut i fangeren, og har en helt annen montering enn 89->92. og de passer ikke om hverandre, dette er noe jeg fant ut da jeg prøved å skaffe meg noe brukt fra en 91 mod og jeg har 93. ;) Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Oki, takk for svar Mouh:) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 de passer om hverandre andre veien iallefall. Hvis du kjøper nye blinklys og tåkelys foran for den nye modellen, er det ingen stor jobb å sette dem på for den nye looken. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Tror jeg har begge deler liggende faktisk.. hvis jeg har dem gamle. Blir "nye" typen i den nye fangern. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Ahh, driver å prøver å få til noen klare lykter der jeg skjønner du... Fant ut at noen Boschlykter visstnok skal passe i stedet for de nye lyktene Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg