Gå til innhold

E30 med Testarossi breddekit!

Ranger emnet


ElgenKim

Anbefalte innlegg

Har kommet over en E30 1983 model med Testarossi breddekit (20cm hver side) og er ombygget med 525 motor, boret opp til 2,7, 525 understell, M5 girkasse og interiør, bilen er i tilsynelatende god stand, nylakkert og "shina" opp litt her og der. Seies å vere den eneste lovlig registrerte på norsk veg. Motor og understell stammer fra en 95/96 mod. Det jeg lurer på er om denne bilen er verdt å gi 95 000 for, siden jeg har liten peiling på BMW så hadde det vert kjekt med noe respons på dette. Forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være det mest forferdelige man kan putte på en E30..... Eller hvilken som helst BMW.

 

I mine øyne er ikke den bilden verdt 95K, ikke 95 ,- en gang.... Men smaken er som baken, men jeg hadde ikke tatt på den med ildtang hvis de gav meg 95K for den...

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

 

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det slik testarossi breddinga ser ut ??

trodde det var denne her jeg

00030042_2.jpg

BMW 325i Cabriolet (1991)(Alpina topp og 284 kam)

Mazda 323 GLX 1,5 1989 (Vinterbil)

Ford Sierra Cosworth (86)(orginal vingebil)

Sierra 2.0 L 85 mod

Mazda E2000 kassebil (herjevogn)

Nissan Cherry 1,5 (herjebil)

Volvo 240 DL 85 mod (Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går to sånne biler her i landet som eg vet om..den sorte ble nylig solgt og går her eg bor, og den andre er rød og alt for dyr! :) ikka passer m5 girkassa på m50 motor som står i heller..muffens..

pajero vinterbil

bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo

 

har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og understell fra 95-96? Og interiør fra M5?? Hmm.. Og ikke minst, BORRET til 2,7?:hvaskjera Jaja, enter har selger NULL peiling, eller prater han humbug!

 

Styr unna mener jeg, og prisen er ALT for høy btw!

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom med bilde av bilen da! var en slik en til salgs for noen år siden...skulle vel ha 70k for den da tror jeg! var en ombygd 83 modell det og! syns egentlig det er et nokså rått styling kit...skjeldent ihvertfall!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den er DRIT kul jeg. Drømte om det kittet når jeg hadde BMW'n min. Det er liksom noe som "nesten" ingen andre har og synes den ser veldig pen ut IRL. Men at den er vært 95k NEI. Det hadde hvertfall ALDERI jeg gitt for en sånn bil.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår