Gå til innhold

Ikke alltid plukk opp haikere!!!!

Ranger emnet


moppen

Anbefalte innlegg

  • Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har vært med på noe lignende selv,jeg sitter i baksetet,pappa og en kompis i framsetet,på en langstrekkning så står en 30-40 års gammel mann å haiker,snakker dårlig engelsk,han stopper å sier "Cæn ju draiv mi tu mai car dæt is stænding det said åf det råod?"Også peker han framover..

Han hadde et lite arr på kjinnet og så litt småskummel ut,kompisen til pappa sier "kjør,kjør" stille..pappa gir gass og han haikeren får døra i ansiktet.

Vi kjørte og kjørte men det stod ikke noen bil ved veien,og det mystiske,en dame av samme opprinnelse stod halv kilometer bortover å haika i motsatt kjørerettning.

Det var litt småskummelt,han kunne satt en pistol eller en kniv mot hvem som helst om han fikk sitte på.Kanskje like greit :)

 

 

Bra at det gikk bra med deg iallefall,Moppen :)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BRA GJORT!! du gjør kanskje lurt i og dra på en sportsbutikk og kjøpe en baseball hanske,baseball, og kanskje en yankees caps p deg i avhøret, og si du er ihuga baseballfan :)

 

var det balltreet av tre eller aluminium? lurer på og kjøpe et og ha i bilen, men hva er egentlig best, er det tre som gir den beste feelingen når du skal banke dritten av slikt avskum?

 

Hvis du ser Be Cool så får du svar på spørsmålet om tre vs alu :)

 

Til trådstarter, godt det gikk bra med deg, og godt han fikk hva han fortjente. Håper rettssystemet klarer å fortsette det du startet på.

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra gjort! og det beste var at du ringte onkel. da har du alt på ditt rene.

ang baltreet får du ikke noe pes siden han trakk kniv først! ang tyvegodset, ta det med på avhøret og si det er han karens.

 

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er hvertfall en større mann en meg. Hadde det skjedd meg hadde jeg verken ringt politiet eller stoppet å slå. Hadde selvfølgelig IKKE slått han i hjel men at han hadde ligget igjen med knekte ben og blødd når jeg dro derfra er hvertfall helt sikkert. Hvis sånt skjer svartner jeg helt og klarer ikke stoppe. Men godt det gikk bra med deg og at DU klarte å beherske deg før du ble drapsmann!

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager til alle dere jeg har blitt sinna på for at dere har balltre i bilen.

Nå er ett balltre på plass under setet i min mercedes.

Hvorfor i hellvete slo du ikke flere ganger når du hadd sjangsen?

Kunne ha brukket armen hans eller noe, bare for å være jævli da.

Hadde klikka i vinkel som jeg pleier å gjøre når jeg blir redd og drept fyren, så det var bra at han møtte på deg og ikke meg.

Har store problemer med å kontrollere tempramenget mitt i stressende situasjoner.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager til alle dere jeg har blitt sinna på for at dere har balltre i bilen.

Nå er ett balltre på plass under setet i min mercedes.

Hvorfor i hellvete slo du ikke flere ganger når du hadd sjangsen?

Kunne ha brukket armen hans eller noe, bare for å være jævli da.

Hadde klikka i vinkel som jeg pleier å gjøre når jeg blir redd og drept fyren, så det var bra at han møtte på deg og ikke meg.

 

Kommer ikke noe godt ut av at jeg slår videre. Man slår eller sparker ikke noen som ligger på bakken, det er prinsipp. Uansett hva fyren har gjort.

Og hadde jeg slått mere, kunne jeg blidt andmelt og dømt for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke noe godt ut av at jeg slår videre. Man slår eller sparker ikke noen som ligger på bakken, det er prinsipp. Uansett hva fyren har gjort.

Og hadde jeg slått mere, kunne jeg blidt andmelt og dømt for noe.

Kan ikke noe for det, er født sånn.

Hadde div. problemer på skolen før, der jeg fikk "blackout"

Prinsipp eller ikke, jeg kan ikke noe for det.

Det er derfor jeg er så og si avholdsmann også, det bare klikker.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det balltreet av tre eller aluminium? lurer på og kjøpe et og ha i bilen, men hva er egentlig best, er det tre som gir den beste feelingen når du skal banke dritten av slikt avskum?

 

Aluminium bøyer og vrenger seg; Tre tåler mer, men knekker som regel tvert av. En fin ting er og pakke halve balltreet inn i Skater-griptape ;) Dask og Riv ;)

 

Men tror ikke de kan gi deg noe pes for det balltreet, i og med det faktisk ikke er ett våpen i den forstand :) Men hvis de spør, si at du spiller Baseball :) Kan ikke begynne og si at "nei, det gjorde du ikke"

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår