Gå til innhold

Kim's MB190 2,0 sportline


k1m_-_

Anbefalte innlegg

Kjøpte en MB190 Sportline for noen uker siden og tenkte jeg skulle legge ut bilder av den her.

 

190sportline

 

Har tenkt å kjøpe meg en avantgarde grill fra hauk og så skal jeg lakkere plastikken og speilene. skal også fikse bulken snart.

 

Jeg lurer på om det er vits å bytte til et "effektannlegg" på bilen blir det noe mer lyd av den?

 

Jeg har også lyst på en ny sportline girkule er det mulig å få tak i dette?

 

Det er også noe småfiks på bilen, som å reparere takluka, låsknappen på førersiden og elvinduene. Problemet med elvinduene er at de funker når jeg åpner dørene men når de er lukket så funker det ikke. Noen som har noen ide om hva som kan være feil?

 

DSC00443.jpg

MB190E 2.0Sportline 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen merz du har der! :thumb hehe. Liker de felgene. Fulgte de med når du kjøpte den?

 

Problemet med el-rutene kan skyldes kontaktfeil... :)

 

Hadde det vært mulig å fått sett mer av det bassoppsettet du har baki der? Skal montere subber i min snart. Men jeg er usikker på hvordan jeg skal ha det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vectra-W

 

Ja felgene fulgte med når jeg kjøpte bilen.

 

Er gjort om noe fra sånn som det ser ut på bildet. Subene er fjernet litt fra hverandre og så er det en kondensator mellom subkassene, så er forsterkerne montert under bagasjeplata som er et lokk. kan legge ut bilder av sånn som det ser ut nå imorra.

MB190E 2.0Sportline 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min bil så har jeg en girkule i skinn som det står Sportline på med de blå merkene som jeg skulle ha hatt bytta ut. Når jeg var på mb forhandleren for å bestille ny så sa de at den ikke var orginal og at de aldri har vært borti denne før. stemmer dette?

MB190E 2.0Sportline 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har reparert alle feil på bilen nå (el.vindu, bakpotte, høyrefelg forran, slakk bærekule, justert lys,nye sommerdekk(215/40/17)

Skal på Eu-godkjenning denne uka.

Neste uke blir det oppretting av bulk på koffertlokk og lakkerte speil.

Vurderer å kjøpe meg bakrutesenker. Noen som har mange bilder av en 190 med dette på?

 

Venter også på å få full medlemskonto på mb190klubb.com.

 

Har montert avantgarde grill på bilen og det ble slik:

DSC00457.jpg

MB190E 2.0Sportline 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår