k1m_-_ Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Jeg betalte 40,000,- for bilen så har jeg brukt nesten 10,000,- for å gjøre den perfekt. Eneste som mangler er litt større motor. Siter MB190E 2.0Sportline 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Eneste som mangler er litt større motor. Det mangler ALLTID!! hehe :) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1m_-_ Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 En liten oppdatering. Har nå retta bulken på koffertlokket og lakkert det, tok speila i samme slengen. Lakkerern traff veldig bra på fargen og det ble lekkert. bilder kommer. Har prøvd å melde meg inn i 190klubben, betalte 2.mai men har fortsatt ikke noe tilgang på forumet osv. Siter MB190E 2.0Sportline 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 En liten oppdatering. Har nå retta bulken på koffertlokket og lakkert det, tok speila i samme slengen. Lakkerern traff veldig bra på fargen og det ble lekkert. bilder kommer. Har prøvd å melde meg inn i 190klubben, betalte 2.mai men har fortsatt ikke noe tilgang på forumet osv. da må du sende mail til viper:) Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
packs Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 har selv sportline^^ men min har 3 litern;) vet du foresten hva som er spesielt med sportline? er det bare dempere, bedre seter, emblem og girkule:P? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosso Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 hello hva heter fargen på merca de? var sinnsykt lik min eller er det bare lyset? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oslo-gutt Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Jeg lurer på om det er vits å bytte til et "effektannlegg" på bilen blir det noe mer lyd av den? spørs jo vilket effektannlegg. men det skal jo endre lyden da :P Siter W201. 190E. 2.0L Rekke 4 =P 84 mod.bil motor 89 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosso Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 jeg har effektanlegg på merca mi (2*3,5".) syns det blir en jævli fin lyd i bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 jeg har effektanlegg på merca mi (2*3,5".) syns det blir en jævli fin lyd i bilen :) samma potta kommer på min og. gleder meg. da skal sprinten selges. fin lyd i den på sperra og:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg