Gå til innhold

vrtx: Bmw E30 - E30 Turbo Intercooler Prosjekt

Ranger emnet


vrtx

Anbefalte innlegg

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det her blir bra! Elsker sånne prosjekter som det her, med turbo konvertering av rekke seksern, masse bilder osv. Hva tror du ytelsene blir da?En ting er sikkert, lyden kommer til å gi både guttene og jentene orgasme! Går en turbo konvertert E36 325i her, lyden er bare syk med 3" rør hele veien og dtm potter.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir tøft detta.. Skal bli arti å se detta på sommer treffet..

Ska dokker bruke orginal motorstyring med større dyser?

Er ikke redd for å drukne motoren i bensin på lavt turtall?

Eller er dette prøvd før og bevist at funke? Å kjøre tillegs dyse

e jo best når org motorstyring..

Kordan tenning bi brukt?

-Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt

-Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt)

-Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket)

-Opel Ascona B -76 (Solgt)

-Opel Manta B GSi -86 (Vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg har prøvd før med turbo på original motorstyring, tenning og innsprøytning og det gikk ganske bra. men nå prøver jeg med andre dyser og resultatet kan bli blandet men er ikke annet enn å prøve. blir å bytte originale 2.0l pumpa med en større pumpe. fått tilbud om en brukt bosch pumpe til 1500,- men syns det var litt i dyreste laget og mener jeg klarer å skaffe en kraftigere pumpe rimeligere enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja okei.. Ja man lære så lenge man leve og e jo arti å komme opp me idean sjøl.. Med kraftigere pumpe og regulerbar bensintrøkks regulator så ska d nu gå å få justert brukbart kansje..

-Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt

-Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt)

-Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket)

-Opel Ascona B -76 (Solgt)

-Opel Manta B GSi -86 (Vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist du skal snik konvertere så er jo ikkje stilbar bensintrykk regulator det beste... på ppf står det at progresiv som i gjenn og er stillbar er eit must... denne øker bensintrykket ved økt ladetrykk. så er det lett å stille tomgangen ;) lykke til!

1998 Audi A4 1.8 TSQ Sedan

1992 Volkswagen golf mk3 TDK (x)

1990 Ford Sierra Cosworth 4x4 (X)

1990 Audi 90 2.3E Quattro(X)

1991 Audi 90 2.3E Quattro (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PPF sender til Norge. Er ikke så dyrt heller! Den pumpa de selger er bolt on på E30, og ligger IKKE i tanken. Har slik på min. Kan være at jeg tar en tur til PPF igjen nå, så visst du er inntresert i pumpe, kan jeg kjøpe til deg, å sende når jeg kommer tilbake til Norge. Er ikke 100% sikker at jeg kjører dit enda men..

 

Justerbar regulator har jeg liggende visst du vil ha. Er bygget om fra den orginale M20B25, justerbar fra 2-4,5 bar. Du kan få den for 300,- :)

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår