Gå til innhold

E30 Turbo: '85 BMW E30 327i turbo, prosjekt stroker!

Ranger emnet


E30 Turbo

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk det med delene jeg skulle kjøpe?:)

PM meg adressa di, så skal jeg sende avgårde! Har liggende noen linselykter, men det er brist i den ene.. (den med linse) Baklysa er helt OK!

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 342
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Huff og huff! Pyton å være uten nett.. Var noe kødd med nettet i flere dager, men nå ser det ut til å være OK! :)

 

Ok, litt bilder:

 

?size=org&id=91359

 

?size=org&id=91360

 

?size=org&id=91361

 

Ja, fikk egentlig ikk gjort så masse, da det ble heftig med grilling i helgen! :D (og litt laksefiske)

Men har egentlig bare å sette ihop downpipen, sette på eksosanlegget, radiatoren og rørene til/fra IC. Fangerne er jo bare et svaidrai å putte på!

 

Men i helgen blir det visst ikke noe mekking, for TS-Racing avd. Østfold skal ha en buss fraktet fra Tromsø til Fredrikstad, og jeg ser ut til å måtte være sjåfør.. :iconsm

 

 

satan d bynn å se bra ut d her...

lukte d ikke rudskogen av greian snart da???

 

royToy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Roy! Tror nok ikke Rudskogen er i sikte, er nok MAAANGE BMW'er som er et par tusen hakk råere en min der nede! :) Men visst annledningen byr seg, tiden er rett, så ja, da er det ikke umulig at jeg tar en tur ned dit.. :) Men drar ikke så langt med denne, å tror jeg skal få noe creds da! :) hehe

 

Ellers? Går i Bergen?

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Roy! Tror nok ikke Rudskogen er i sikte, er nok MAAANGE BMW'er som er et par tusen hakk råere en min der nede! :) Men visst annledningen byr seg, tiden er rett, så ja, da er det ikke umulig at jeg tar en tur ned dit.. :) Men drar ikke så langt med denne, å tror jeg skal få noe creds da! :) hehe

 

Ellers? Går i Bergen?

 

 

nei ka fan du må jo ikke ha 2mill hk for å ha d artig på rudskogen

ruud racing me sierraen når den va 600hk e nokka me d villeste som har gått rundt banen

d gjeld kor tung høyrefoten e vet du...der stille jo du me et NATURTALENT!

ja trur kanskje æ ska bort en tur..e litt blakk etter ei uka new york men men...se ka man klar å skrap ihop...

lars da..kor d går me den automobilen?

her nede går d nu sin skeive gang...jobbe spise sove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fådd gjort no stajs me n? give us more pics!

Har ikke fått gjort så mye mer nei. Bygger ny hytte og verksted, så tiden strekker liksom ikke helt til.. Men i morgen blir det litt mekking! :) Dårlig værmelding..

 

nei ka fan du må jo ikke ha 2mill hk for å ha d artig på rudskogen

ruud racing me sierraen når den va 600hk e nokka me d villeste som har gått rundt banen

d gjeld kor tung høyrefoten e vet du...der stille jo du me et NATURTALENT!

ja trur kanskje æ ska bort en tur..e litt blakk etter ei uka new york men men...se ka man klar å skrap ihop...

lars da..kor d går me den automobilen?

her nede går d nu sin skeive gang...jobbe spise sove

 

Ja, d e sant! Lik å gi litt gass.. :D E vel ikke kjent for annet heller! Hehe

 

Supra'en funke fint nu. Rasa tomatkassa, så vi bygde om til manuell. Rasa dynamo og wastegate på sommertreff'et nu i juni, men han har fått bytta dynamo. WG kommer til uka. Satt på tein understell, så nu kjørte han raske rundetider på ACR! 1.44 med en snurr! :D I slippers og adidasbukse.. hehe

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått gjort så mye mer nei. Bygger ny hytte og verksted, så tiden strekker liksom ikke helt til.. Men i morgen blir det litt mekking! :) Dårlig værmelding..

 

 

 

Ja, d e sant! Lik å gi litt gass.. :D E vel ikke kjent for annet heller! Hehe

 

Supra'en funke fint nu. Rasa tomatkassa, så vi bygde om til manuell. Rasa dynamo og wastegate på sommertreff'et nu i juni, men han har fått bytta dynamo. WG kommer til uka. Satt på tein understell, så nu kjørte han raske rundetider på ACR! 1.44 med en snurr! :D I slippers og adidasbukse.. hehe

 

 

jada e man nissefar så e man nissefar...hehe

ja d e vel liv på acr.?

forbanna at landet ska vær så langt..kunne vært sånn som danmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du et bilde av bilen med alt på? :)

Nei, ikke tatt noen bilder enda! Det regner jo hele tiden, og gidder ikke ta den ut å skitne den til.. :D Neida, har bare ikke hatt kamera med, og sliter med en lånetlf. uten kamera.. :(

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ser bra ut Toni! Kommet noe lengere nå? kommer du ikkje nedover på visitt snart eller? Blir jo en heftig biimer d her :)

Takktakk! :) Hadde tenkt å komme en tur, men får ikke tid når man er hjemmeværende heltidspappa! :D Prosjektet begynner å nærme seg slutten nå tror jeg! Kanskje oppstart i morgen!!! :D Et par teaserbilder fra dagen idag..

 

?size=org&id=96022

 

?size=org&id=96021

 

I morgen blir det kanskje en liten filmsnutt og litt bilder fra digitalkameraet! Visst jeg får start da.. :)

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg, har sett den gammle filmen utallige ganger, lyden bakfra på den filmen er bare helt vanvittig rå. ! Meget strøken bil du har.

Takktakk StigO! :) Da skulle du hørt lyden UTEN potter! Hørtes ut som en potent V8.. :D

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. blir bra med oppstart nå:)

Tar du turen nedover for banekjøring da, eller holder du deg på ACR?

Hvordan gikk det med delene jeg skulle kjøpe?

Blir kanskje en tur lengere sør også, skal prøve å få det til i år!

 

Har ikke fått rotet meg til å sende enda.. De ligger pakket og klar, men å levere de på posten var visst ikke bare bare! :) Skal karre meg dit på mandag, thats a promise! :)

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår