Boosti Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Jeg så en litt rar bil i kveld, en Mercedes picup. Jeg vet ikke hvilken model det var, men den så ut til og væra fra seint 80 til mitten av 90 tallet et sted(har ikke så god greie på merce) Den var ikke rett ned bak cupen som andre picuper, men bakruta skrådde nedover mot planet. På planet var det et lokk med en liten spoiler bakerst. Det så ut som noene hadde kappa av taket rett bak front setene på en stasjonsvogsn. For og så sveise på bakre del av taket fra en sedan som bak vindu. Er detta hjemme laga eller noe som mercedes har laga? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 dette var nok biler som ble levert av BoS, for dengang som nå var det om å gjøre å lure varebilreglementet. Naboen hadde en 560SEC, registrert som pickup / varebil. Med hvitt skinninteriør, var den veldig egnet til frakt av sementblandemaskiner, gjerdesager og lecablokker.. JokerS30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Aldri hørt om en merce pickup før... :) hehe Var det en gelendewagen eller? Eller bare en modda stasjonsvogn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 dette var nok biler som ble levert av BoS, for dengang som nå var det om å gjøre å lure varebilreglementet.Naboen hadde en 560SEC, registrert som pickup / varebil. Med hvitt skinninteriør, var den veldig egnet til frakt av sementblandemaskiner, gjerdesager og lecablokker.. JokerS30 Mercedes har aldri laget pickuper. Slike biler er laget i garasjen. Denne holder til i Kr.sand. En slik du så? Han slet litt med å få den godkjent, men som dere ser, det er skilter på kjerra. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Mercedes har aldri laget pickuper. Slike biler er laget i garasjen.Denne holder til i Kr.sand. En slik du så? Han slet litt med å få den godkjent, men som dere ser, det er skilter på kjerra. Sånn ja, bare at den jeg så hadde større og mer skrådd bakvindu....Syntes den er litt tøff jeg. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gakken Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Var nok bare en modda stasjonsvogn gitt.. Siter - '00 Toyota HiLux 2,4TD SR5 x '97 VW Caddy 1,9D x '93 Subaru Legacy Turbo x '95 Subaru Impreza GT x '89 Nissan Laurel 2,8DLX x '87 Nissan Bluebird Turbo SR (Vrak) :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Prøv å få tak i bilde! Høres morsomt ut det der med vinge bakerst, og lite lokk :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Jeg vet at noen ex-likbiler har blitt bygget om til Pick-up'er. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg