kimoajajaj Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Nice ! :) Hva med å få blokka sand eller glass blåst ? og så eventuelt lakkert om du måtte ønske det.. Tror i grunn den ville fått en ganske finn finish etter glass eller sand blåsing... Vellvell Stå på Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Kjempe moro prosjekt :) En kamerat her i Skien som har mk1 gti prosjekt igang oxo. Kan slenge ut bilder etterhvert. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Juli 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Hallo!! Er vel på tide med en bitteliten oppdatering igjen! Siden jeg nå jobber (sommjobb selvsagt), så har jeg egentlig liten tid til å skru bil, men noe blir det jo! ;) Her har vi fått av framskjermen... Må jo prøve å få retta ut den lille bulken som var der. Har fått høre at det tar "5 minutt" så er det i boks! Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Juli 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 "Vannvittige" bremser for en liten Golf!! Stopper på en femøring! ;D:D Holder en stund til! Skal jeg ha no nytt, må det bli større enn det jeg har! Man kan jo ikke kjøpe no' man allerede har prøvd! Bigger and BETTER! :D:D (Edit: JADA!! Jeg SKAL lakke kalipperne også! Hehehe!! Det trengs! ;)) Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Juli 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Og tromlene bak ser jo ut som..... tromler!! ÆSJ!! Liker egentlig ikke tromler! Skal "konvertere" til skiver..... en gang.... Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Juli 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Fant fort ut hva den ene eu-mangelen var! Det "stempelet" eller hva det er som dytter de bremsebånda funka bare på høyresiden så ikke akkurat full virkning her nei! (jupp! Detta er på venstre side av bilen! ;)) Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Juli 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Kan jo like så greit legge ut hele mangellappen! Så kan dere jo se om det er noe "TULL" her! Syntes det var mange "teite" mangler... (Ja! Veit det er dårlig bilde! Men dere klarer vel å såvidt antyde hva som skal stå der!) Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 virker som at du er stødig med verktøyt mr. ellingsen, slik skal det være. Jeg sliter med at jeg til stadighet vrir over skrallene;) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Juli 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 ;) Det er jo ikke uten grunn at jeg skal bli BILMEKANIKER!!! :D:D:D kiddie Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Ok hehe.. Jeg tenker på å bli MC mekaniker.. dæts laif ! ;) Hvis jeg skulle blitt bil mekaniker så skulle jeg hatt eget verksted og spesialisert meg på amerikansk v8 med mye hk ! :) hehe Ellers noe framgang? Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Juli 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Framgang.... HMM! Det som er litt "kjedelig" er at der jeg jobber nå, så fikk jeg ikke lønning for juni måned, for jeg begynte for seint i måneden for det. Så da får jeg en XXX-LARGE lønning rundt 30. Juli (:( Lenge til! :() Så jeg får lissom ikke gjort noe spesielt før jeg faktiskt har penger, det blir bare å demontere... Men nå er det jo jaggu meg nesten ikke noe mer å ta av!!! Var innom SoundPressure i Lillestrøm her om da'n... Fikk en "liten" demonstrasjon i det PA-anlegget dems, og smaken av VIBE til bil... Fikk tilbud på en komplett Vibe pakke, det var: Vibe SR69 (6x9") - 1498,- Vibe SR50 (5 1/4") - 1350,- Vibe PT120 (12") - 3162,- Vibe VP4 ((forsterker) 2400watt max) - 5921,- (1 stk!) til basserne. Vibe VP3 ((forsterker) 1200watt max tror jeg!) - 4743,- (1 stk) til resten av høyttalerne. TOTALT. 13670,- med 18% rabatt siden det var komplett Vibe pakke... Noen som har vært borti detta før? Altså.... Vibe? Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Åja. Er det slik de plastskjermene ser ut :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Juli 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Hehehe!! :D Det var EN J*VLA skrue vi ikke fikk ut i den skjermen, så foreløpig er det bare å la den henge der.... :rolleyes: Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Det var spennende å følge med... Hvordan går det med dette prosjektet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet August 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Hallo! Har fått lønning nå ja! :D:D:D Har fått kjøpt meg lakk til motor, lakk til kalippere, tectyl lignende guffe, zink og rustfjerning! Skal prøve å få glassblåst motor og litt annet stæsj snart..... Oppdateringer kommer! Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg