Gå til innhold

Kjøpt meg GOLF!!

Ranger emnet


Mr. Ellingsen

Anbefalte innlegg

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by liIIebror

har delegolf med hele frontlykter og baklykter å sånn... men er rust i karos. så det er ubruklig.. bilen blir snart vraka så hvis du skal ha deleer så selger jeg det veldig billig..

 

mvh lars.. (strømmen)

 

Hadde planer om å kjøpe nye lykter med klare glass og greier, så har du det, er jeg interisert...

 

Etter hva jeg husker på sparket, så trenger jeg en mansjett til ytre drivknute (ved hjulet) på venstre sida (sett bakfra)... Skriver hvis jeg kommer på noe mer! ;)

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hallo igjen! Lenge siden sist gitt!

 

Siden sist har jeg jo rukket å kjøpe meg anlegg til bilen... Da dette er OBLIGATORISKT når man skrur bil! Hehehe! :D:D

Har fått levert toppen og blokka til planing og honing nå. Fått kjøpt inn nye bremsesylindere bak samt nye bremserør. De bremserørene som stod på, har vel sannsynligvis stått der siden...1983!!! Så de satt godt kan man si! Komplett pakningssett til hele motoren og nye strekkbolter til toppen er i boks. Begynner også å bli litt "ubehagelig" og skru av mer og mer! Dukker bare opp MASSE RUST! Var jo så dum og gjøre det "forbudte", dvs det å ta av skjermbredderne. Det resulterte i at jeg nå må bytte hjulbuene bak. Og det vil igjen si at jeg HELLAKKERER bilen! (utvendig...) Kan bli interessant! :D:D:D Skal prøve så godt jeg kan med å få lånt et kamera igjen i morgen, sånn at jeg kan knipse litt bilder! ;)

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee!!! Da har jeg fått igjen toppen og blokka ferdig plana! :D Må få lånt detta h*lvettes kameraet igjen, så jeg får knipsa litt bilder...

 

Har forresten begynt på VK1 kjøretøy på Strømmen nå! Skal visst nok være norges beste verksted (skole sammenheng altså!). Har...... ALT av maskiner, så detta lover godt for golfen gitt! :D:D

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ekstralyktene jeg fikk passa ikke helt 100%, så jeg lurer på om de egentlig er til en 2'er golf... Er det forskjell på festene på 1'ern og 2'ern? Samma det! Tøffe er de jo :D

post-1124-13804852340191_thumb.jpg

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThaBoZZ

Dette blir bra Thomas :D

Må ta meg en tur en dag og så på vidunderet ditt ;)

Blir vel lappen snart, pengene strømmer inn ettersom jeg selger alt jeg eier utenom bilen :P

 

Høres bra ut vettu! Er bare og ta en tur! :D

 

Forsterker må man jo også ha... Jeg får klare meg med denne foreløpig!

post-1124-13804852340525_thumb.jpg

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår