Gå til innhold

Kjøpt meg GOLF!!

Ranger emnet


Mr. Ellingsen

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeppers!! Nå er JAGGU meg motoren på plass i Golfen igjen! Weee!!! :dude: Såogsi alt er på plass også, men siden det er så INNI H*LVETTE kaldt nå (minus 19 i skrivende stund), og det har vært det i hele dag, så har jeg ikke fått prøvd å starte den enda... :( Men den står jo der ute og venter på meg, så jeg MÅ få starta kjerra ASAP!! :D

 

Helt vannvittig hvor mye penger som blir borte på bilen når man driver på sånn sier jeg bare! Det er rett og slett SKUMMELT å begynne og legge sammen alle kvitteringene! :eek:

 

Det er forresten desverre ikke jeg som eide det digitalkameraet jeg tok bilder med før... Og jeg får heller ikke lov til å låne det lengre heller (av morra til han som eier det!?!?! jeeses!).

Har jo ikke akkurat råd til å kjøpe meg noe kamera selv heller. Så jeg må få tak i kamera på en eller anne måte....

 

DERFOR har jeg ikke fått lagt ut noen flere bilder i det siste! Ganske irriterende! :mad:

 

 

Menmen! Nå er det ikke lenge igjen før Golfen nærmer jeg "kjørbarheten" igjen! Jippi! birthday

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått fyrt den enda... Men har prøvd da! Nå sisst var det batteriet som kvelda'n, så da måtte laderen på.

 

Tenninga er visst litt vanskeligere å få riktig enn det jeg trodde også gitt! :rolleyes: Men det ER liv der da! Men tenninga var så gæli at det slo tilbake gjennom innsuget sist vi prøvde...

 

Gjelder å stå på nå ja! ;):D

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Aiaiai!!! Nå er det LEEEENGE siden jeg har vært innom denna tråden ja! :eek: Hadde nesten glemt den helt gitt! Mye har skjedd siden sist...

 

Golfen starter og går... m'm Den går ganske bra har jeg merket! Trodde ikke den skulle gå "så bra" til å være så gammel bil, så ble litt overrasket der ja! :D:D:D (noen ulyder her&der, med det går ;))

 

Fått kjøpt felger til kjerra også, noen feite Aez Paron 7,5x16" med 205/50 dekk... Før noen andre sier no' så synes jeg også at 50 i profil ble ALT for mye gummi på golfen!! Men det får heller gå til jeg får bilen på veien, og slitt ut de dekka som står på nå! Bildet er ganske dårlig (tatt med mobilen), men får jo ett lite inntrykk av hvordan de ser ut! Golfenfelger.jpg

 

Satte faktiskt på den gamle 90-fangern, fordi jeg har ikke lyst til å kjøre rundt med den nye RS-fangern før bilen skal blir lakkert...

 

Og ellers så har jeg fått sendt kjerra til godkjenning for en liten stund siden... Og fikk da det største sjokket noensinne, når jeg skulle hente bilen igjen....

 

Siden godkjenninga tidlig 2003 (og den har stått rolig siden da), til nå, så har det kommet flere feil på bilen, enn da jeg kjøpte den!!! :eek: :eek: :eek: :eek:

Da jeg kjøpte bilen, var mangellappen på utrolige 13 toer feil, og 2 ener feil. Nå...... Uff...... *feller en tåre* kom bilen ut med 16 toer feil, og 4 ener feil!! Holdt på med bilen så lenge, trodde jeg hadde retta opp alle de feila som var på den gamle lappen, så kommer det en smørbrødliste som er ENDA lengre enn den gamle! Det gjorde at jeg blei en SMULE lei Golfen.

 

Har (forhåpentligvis) retta de fleste feila igjen nå, men sliter fortsatt med å få tak i en ny dør da...

Skal DEFIVITIVT ikke sende bilen tilbake dit jeg var, så nå skal jeg sende den til sånn "drop-in" kontroll på Strømmen ellerno...

 

Skal prøve og skaffe noen "kvalitets" bilder av bilen om ikke så lenge, og prøve og holde denna tråden litt mer oppdatert igjen... :peace:

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men please..selg RS fangeren og kjøp nye små fangere og lakker dem blir så mye finere!

 

Hehehe!! Nei nei nei!! Må jo skille meg ut blant "alle" de som holder på med "old school" prosjekter! :rolleyes:

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG TRENGER FORTSATT EN FØRERDØR!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg betaler porto! Jeg MÅ ha en ny dør!

 

 

Er det en skrekk alle på forumet her har for å selge meg en dør?! Alle jeg hittil har snakket med ang. dør, har bare kutta ut kontakten med meg når jeg sier at jeg gjerne kjøper døra... Syntes bare at dette var litt rart :(

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei og hå alle sammen!!! :D:D:D

 

Golfen min ble godkjent på fredag (25/6)!!! Woohooo!!! Stedet for å godkjenne biler er da selvsagt "Fritidsenteret\123" i Lillestrøm! Fikk den igjennom med både felga som står på og sotinga som er på (veldig svak soting da ;)) Så fraogmed 1. Juli så blir det utrygt på veiene fra Frogner (i sørum) til Strømmen! Hehehe!! "Gadd ikke" å få ut skiltene før 1. juli, for da er det halv årsavgift og greier! Må forresten ut med minst 9800 i forsikring for å få bilen i mitt navn, som jeg skal ha! Hehe! Forsikriga kom på 8000,- på fattern, så da slo jeg like så godt til med å heller sette den på meg, og tjene opp bonus fra (nesten) første stund! :)

 

En HELT annen ting : Noen som har en ferdig modda -90 bakfanger liggendes til meg til 1'ern min?! Jeg har klart å knekke nesten alle festene i plastikken i fangeren, så den sitter jo ikke fast i den "jern-fangeren" lengre! Ellers så mottas tips med stor takk! :D

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jokemasta

Kult prosjekt...

Et spørsmål bare.

Hvor fikk du kjøpt de hvite blinklysa til forskjermen ?

 

Halloen!

 

De kjøpte jeg på Autospar!

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår