Bård Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Det var en sak i Adresseavisen for noen uker siden om at det kanskje skulle bli tillatt med øvelseskjøring uten ledsager for personer over 17 1/2 år i Sør-Trøndelag fra januar 2004. Hvordan går det i denne saken? Blir det noe av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Kan jeg aldri tenke meg, da vil jo alle uten lappen kunne smelle på en L og kjøre rundt lovlig og kalle det øvelseskjøring. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet Juni 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Det var i samarbeid med trafikkskole da, selvsagt :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Det blir vel som opplegget her nede.. 16 og 17-åringer har lov til å kjøre alene på skandinavisk trafikksenter.. Banen blir selvfølgelig noe redusert, og man har radiokontakt med en kjørelærer hele tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Fra av 1. Juli blir det vel slik at alle som skal øvelseskjøre må gå igjennom et 16dagers kurs før dem får slipper til i bilen sammens med en ledsager. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Originally posted by Jonte Fra av 1. Juli blir det vel slik at alle som skal øvelseskjøre må gå igjennom et 16dagers kurs før dem får slipper til i bilen sammens med en ledsager. ja 16timer obligatorisk.hehe synd for dem. Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Glad jeg fikk tatt bil og mc lappen før slikt kun blir for røkke & co! Er ikke 500kr for en 45 min kjøretime ganske drøyt? For en 18 åring blir det 7 timer i kassa på rimi det! :-D ( hvis ikke de blir sponset av sin far da... ) Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Originally posted by Hondaen ( hvis ikke de blir sponset av sin far da... ) Mannssjåvinist! anger2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg