liIIebror Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 har da fått meg ny bil etter at dne andre blei bøffa.. kom med forslag til hva mer jeg kan gjøre med den da.. skal bli veldig harry.. tro det eller ei men teensa liker det.. eller hva håkon :D:D bilde av bilen Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 hmm, du var vel ikke i Strømmen forrige onsdag? Så en bil som lignet Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super-Ida Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 hun så ikke så veldig fornøyd ut hun du hadde med idag/igår da.... haha Siter aktiv påsitter i lany's a3 1,8T *ler* nå med egen bil... 01 Polo 6N2 (om jeg har skjønt riktig?) TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Juni 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Originally posted by Potatis hmm, du var vel ikke i Strømmen forrige onsdag? Så en bil som lignet jepp stemmer nok det ja .. bor her så da må jeg jo råne her å hehe :) super ida.. hu er alltid furten.. bare spør jon Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Måtte du velge en Golf å gjøre harry? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Du var vel ikke i sandvika/kolsås på lørdag vel? Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Uff noe så stygt,kjør den på dynga.:D Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfr Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Hvis du skal bruke noe tid og penger penger på denna bilen så det ut som det var rom for litt senking:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Originally posted by liIIebror har da fått meg ny bil etter at dne andre blei bøffa.. kom med forslag til hva mer jeg kan gjøre med den da.. skal bli veldig harry.. tro det eller ei men teensa liker det.. eller hva håkon :D:D bilde av bilen Haha, det er du som har den ja.. holdt på å stryke med av latter da jeg så den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Det er nesten litt skammelig å gjøre en bil som er såpass fin orginalt til noe sånt.. Fjern viper stripene og få den ned på jorden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Originally posted by liIIebror har da fått meg ny bil etter at dne andre blei bøffa.. kom med forslag til hva mer jeg kan gjøre med den da.. skal bli veldig harry.. tro det eller ei men teensa liker det.. eller hva håkon :D:D bilde av bilen hehe. skamtøft. Eneste du trenger er enda større terninger,waunderbaum, sinnsykt anlegg og den nye scooter og dance replay 2 cden. :D :D :D Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Juni 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Originally posted by Lars hehe. skamtøft. Eneste du trenger er enda større terninger,waunderbaum, sinnsykt anlegg og den nye scooter og dance replay 2 cden. :D :D :D hehe det sitter en PA 15" basser i den nå og noe annet småteri så musikken klarer seg for en liten stund. ga forøvrig bare 2000 for den så det er ikke så nøye åssen den ser ut. morro bil er det tenkte på å sette på en SVÆR antenne på taket så setter jeg en liten vimpel i den så blir bilen min seenes ut som en radiobil :D Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Originally posted by liIIebror hehe det sitter en PA 15" basser i den nå og noe annet småteri så musikken klarer seg for en liten stund. ga forøvrig bare 2000 for den så det er ikke så nøye åssen den ser ut. morro bil er det tenkte på å sette på en SVÆR antenne på taket så setter jeg en liten vimpel i den så blir bilen min seenes ut som en radiobil :D radiobil hehehe:D lol Visst du har litt teken kan jo du støpe egen *styling* av glassfiber. Kjenner en som gjorde det på en eldre Polo. Cosworth vinge,sideskjørt,frontfanger og bakende. Ble faktisk veldig søt:cool: Men radiobil ideen var ikke dum :D skaff deg en discokule eller 2;) så kan du kalle bilen din for: *horehus på 4 hjul*:cool: Fått noen til å tagge det på siden av bilen eller noe:D Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 R.I.P Golf ;)... Tror/VET jeg har sett deg rundt 20ganger i distriktet lillestrøm/strømmen i helga. EDIT: Skaff vinduspylere med homolys. Og gjerne undercarkit, det liker teensa. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 I tillegg til lysende spylerdyser og undercar-kit burde du kjøpe deg følgende: -Girkule med neonlys -Masse neonwire som festes rundt i hele bilen -Radioantenne med neonlys (ja de finnes, og ja det er harry) -neonlys under dashbordet -neonlys under setene -neonringer rundt subbene -neonlys bak grillene til fronthøyttalerene -blå/grønne parklys Du må også lage øyelokk av teip, og skaffe deg et "VW-Motorsport"-klister til å ha i frontvinduet... Du burde også legge ned framsetene mest mulig, og låse dem i den posisjonen... Det er slik det må være! :D Dette må nesten gjøres, ikke sant? :rolleyes: lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg