Gå til innhold

Hvor mange av dere har mista dama pga bilen?

Ranger emnet


Fres

Anbefalte innlegg

1. Granada funker :) ( Volvon ekke no spessielt dårligere )

2. Dama mi er bil interessert :)

3. Faren hennes er volvo guru :)

4. Budskjettet går som følger: bil 80%, dama 10%, div dritt og kebab 10%

5. Er i forsvaret og bor gratis hjemme på perm :D

 

 

Goood Påske :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kom på noe som passer ganske godt her.

Jeg bor hjemme ennå, men vi har ganske stor garasje, og jeg bor faktisk i toppetasjen på garasjen.

Den er utstyrt som et vanlig hus, og er en god del større enn en "vanlig" hybel.

Så jeg bor bokstavlig talt i garasjen og sover faktisk i samme bygg som 3biler og 2 motorsykler, og en hel del med verktøy.

Jeg knuller og skrur i samme bygg, slå den da dere.

 

 

hehe. funderer altså på om jeg må bygge garasje i kjelleren nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh, eg synes det e sexy me gutter som prater biiiil. Hadde nok aldri klaga på at gutten min skrudde mye, kjørte bil når solen skinner, SÅ LENGE EG FÅR VÆRE ME! Hakke nokke imot å hjelpe å skru, heller ikke kjøre rundt i finværet å høre turtall. nam nam.... Eg skal no bli mekaniker uansett, så det blir vel eg som får klager fra typen "blææ, du bruker så mye tid på bilen din" :D

mvh Helene

 

Har hatt mange biler, men nedgradert til buss-passasjer for øyeblikket!

http://www.bergen-gatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmejenta skal like og skru :P for da skjønner hun at og oppgradere motoren faktisk koster litt penger, men det er verdt det.

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker nå egentlig å få være i fred i verkstedet eg... Han ene "kollegaen" min der borte har av og til med seg damen, og da er det fort gjort at det blir en del mas om når de skal hjem og hvorfor han må gjøre akkurat det og det akkurrat nå....

 

Ikkje har eg dame, men de første årene kjente eg en del jenter som bare tok kontakt og var hyggelige når det var snakk om å kjøre en eller annen vei eller noe i den duren.....

 

Så lenge damen klarer enkle ting som å skifte dekk er det godt nok. Så har man gjensidig repekt for hverandres hobbyer og interesser. Ellers vil eg vel si at man i utgangspunktet ikkje passer sammen....

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår