Mazdius Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Originally posted by viper Nå må du legge deg :D Snakk om, nightrider. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Originally posted by Ascona Ta det helt rolig, det skjer bare ikke. Nå sporer jeg av litt her; Åssn går det med planene for nye vetten? er sugen på på å vite det.. hehe... Tilbake til Topic igjen; Vagen; Meget pen bruksbil du har her ;D Har selv to nye biler, en bruks-bil (2003 Yaris) og en lekebil... :D ('02 Liz Racetec) Alt jeg sier er; det koster å være kar som skal ha ting for å tilfredstille kun seg selv... :D Men Meget pen golf, og meget pen farge på den. Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Originally posted by vagen 700 dollar + ca 500 dollar i frakt. Tar ca 2 uker ifra de har det inne. Hvorfor? USA...langt unna :) kan kanskje skaffe deg et til ca 5500.- ca 10 dagers leveringstid. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by Shadow_iX Nå sporer jeg av litt her; Åssn går det med planene for nye vetten? er sugen på på å vite det.. hehe... Det blir ikke bilbytte foreløpig, så det blir heller modifikasjoner av den jeg allerede har.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Juni 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by spewster Type felger har du? Rial lemans. Når jeg tenker meg om så er jeg f'en ikke sikker på om det er 8x19" eller 8,5x19". hm. tror det er 8x19" :) med 235/35 dekk (falken, såklart). Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by Ascona Det blir ikke bilbytte foreløpig, så det blir heller modifikasjoner av den jeg allerede har.. Okay, kan jo bli bra det og, litt synd da, jeg som hadde gleda meg til å se gliset på ansiktet ditt etter ett pass med runder på banen.. hehe... (og muligens fått sitti på... hehe..) Ikke mening å sopre av vagen... beklager så mye... Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Juni 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Var egentlig meninga og bare post'e den ene beskjeden jeg gjorde først, så det har spora nok av allerede til at det ikke spiller noen rolle :)) i don't care. you don't care. we don't care. whooooppeeeeee. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by Ascona Det er ikke uten grunn at jeg viser bilen min den tilliten jeg faktisk viser den. Jeg er vel faktisk litt for forsiktig med hvordan jeg stoler på den tror jeg. Av erfaring vet jeg at Corvette duger sålenge veien er strøken. Litt grus, et bananskall eller en liten hump kan fort føre til at snyteskaftet peker i den retning man kom fra, dessverre. Du gjør nok klokt i å stole forsiktig på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Av erfaring vet jeg at Corvette duger sålenge veien er strøken. Litt grus, et bananskall eller en liten hump kan fort føre til at snyteskaftet peker i den retning man kom fra, dessverre. Du gjør nok klokt i å stole forsiktig på den. Av erfaring vet jeg at det du skriver her er bare pisspreik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Hvis du finner trøst i å tro det, er det lite jeg kan gjøre for å ta i alle fall den lille gleden fra deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by Ascona Av erfaring vet jeg at det du skriver her er bare pisspreik. Og ut fra det du sier og har sagt her på dette forumet, er jeg sikker på att du har den sterkeste faren i hele verden også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by vagen Audi'n på bildene er forresten far sin 1,8TQ. Fint å ha far med samme hobby :D lyst å bytte far i 10 år?:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esorense Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 yodude TAKK til han som kjørte en grønn audi a4 sedan i helga, som gjorde turen ifra våler (audi/vw treff'et) på lørdag en RASK og go tur! :) (Ja, det var jeg som kjørte golf'en ja :)) :D Sorry å dra fram en gammel tråd på denne måten... Jeg er relativt ny på forumet men må nesten takke tilbake! Tør banne på det var meg i A4'n... Skulle rekke øl utsalget og komme meg til porsgrunn før VM kvalik kampen.. Tok deg igjen rett etter løten hvis jeg ikke husker feil og svingte av E6 til råholt.. rakk rema 5min før det stengte! ;) Fin tur det ja! :driving :thumb Siter 03 A4 TDIQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Ascona ja, luringen med politiradio det haha.. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 hehe .. ja det var tider det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg