///stian Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Har klart å knuse det enne bliklyse+småting(USA lyktene overlevde) på min 242, det er en 78 mod, Da skrudde jeg av hele frondten og satte på en 86 frondt men jeg sliter med kopling av lysa. Noen som har no koplingskjema? (Fronten blir bare midlertilig... Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Noen må vel ha en plan for dette? :S Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 86 front og 78 bakende?? huff da!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 du skal vel ikke bytte til nyere type blinklys? da ødelegger du bilen syntes jeg. uans. Sort er jording til park og blinklys. gul er parklys og blå er blinklys etter hva jeg husker. Når det gjelder hovedlysene så er det vel bare 3 ledninger der også. Sort er minus og gul er vel nærlys. Brun er fjernlys. Dette er bare hva jeg husker. Er du lur finner du frem multimeteret så måler du deg frem. Prøv heller å få tak i identiske deler istedet for å bygge om! Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Da skrudde jeg av hele frondten og satte på en 86 frondt :partyon Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 86 front på en 242 er ikke noe pent mener nå jeg,hvertfall ikke når du har 74-78 bakenden i tillegg.. går også utifra du ikke har byttet til 86 frontplate heller...... men smak og behag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 (Fronten blir bare midlertilig... Kan dere ikke lese?morph Hehe.. Blir bare til jeg får tak i et nytt blinklysglass ;) Så jeg reiser til sverige på onsdag, så i løpe av en uke eller no så er 78 fronten tilbake ;) men lurer på å bytte fangere.. Meninger om det? Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Nyere fangere er uten tvil pent,de gammle skulle vært forbudt. Skal du montere nyere fangere så for guds skyld bytt til tilhørende nyere fangerlister og kast de gammle metervarelistene i søppla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 hehe ja skal gjør d ;) Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 (USA lyktene overlevde) Kondolerer :shake Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 jeg ville beholdt det gamle fangerne med mindre du skal byttte til nyere fornt og bake ende,,, nye fangerne hører ikke hjemme på gammel front og bakende Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Jeg har bygget om til nye fangere på 242en min, men angrer og skal sette på gamle typen igjen. Passer bedre dem på det gamle utseendet. Men så bygger nå jeg motsatt av det meste som er valig også da... Skal til og med ha hengerfeste kom jeg på her en dag=) Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Viser jo tydelig hvem som kan noe her, Mange OT svar :( Men takk til dere som har kommet med SAKLIGE innspill :D Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg