Gå til innhold

Kjøring på Rudskogen 2 og 16 mai

Ranger emnet


Picoracing

Anbefalte innlegg

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så du stoppa midt på banen etter nesten en runde MrLucky83.

tok bilde av bilen din også..

sto å snakka me en av de gutta på 242`n å han så at den var bremsa til 678 men mulig de har forandra ladetrykke eller noe da.. var jo en søt turbo oppi der.

 

 

DSC07767.jpg

DSC07731.jpg

DSC07730.jpg

DSC07736.jpg

volvo 240 tic T-red styling, super dtm osv. prosjekt

volvo 245 b21et 77 mod.

volvo 240 86 + volvo 245tic 87

245 78/90 me b23ET 60/60

polo 6n me rieger styling-seat toledo 94 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det treffet som ble avholdt 2.mai da henrik og bruningen herja med sølvpilen fikk de erta på seg en stor feit faen som var så forbanna på kjøringa deres,mente at de ødela for alle de andre utpå der med den sladdinga si..men de som virkelig gjorde kjøringa sur for alle andre var de porschene som ble liggende å dytte de foran..

Henrik og de som var der for å kjøre breit venta til sistemann hadde passert dem,så begynte de med sladdinga si..var ikke til bryderi for noen.

Vi snakka med han ene karen som var med på arrangeringa etterpå og han sa at på neste treff ville sladding bli tillatt KUN i langsvingen...morro vettu...

Det er jo i s-ene på baksia som er morro å kjøre breit...

Så skal folk med sånn innstilling arrangere treff blir de nok flittig besøkt av de som kun kommer for å brenne dekk.

Det er jo akkurat det folk vil se,blårøyk og spektakulær kjøring.

Sporvalg og rundetider kan nsk ta seg av.

Får håpe at svenskene har annen innstilling til dette når de skal ha treff oppå der til fredan...ååå,som jeg gleder meg!!!!

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja..Jeg sa til han ene vakta sist gang, som stod med walkie talkien at det må vel for f*** meg være lov å legge ut ræva på bilene!! det blir kjedlig å stå å se på når det kun blir vanlig bane kjøring... Syns det blir litt mye porscher til tider og.. på vært eneste treff så er det jo 20 stk porscher som kjører rundt og rundt banen.. Er lov til å showe litt :)

Han med den grønne 200sx s14`en kunne drifte..sammens med en kammerat av kammeraten min som kjørte den cossworthen med en lykt..og han med Evo T.M edition! Hallon fikk jeg desverre ikke med meg.. selvom jeg var der fra halv 5 til 8.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår