saab9000 Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 det er bare små penger dere driver med jo! Fadern fyller full tank for 1000kr på lastebilen ( chevrolet tahoe) :) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 det er bare små penger dere driver med jo! Fadern fyller full tank for 1000kr på lastebilen ( chevrolet tahoe) :) nå er det vel begrenset hva man kan fylle på en liten bil også da;) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 det er bare små penger dere driver med jo! Fadern fyller full tank for 1000kr på lastebilen ( chevrolet tahoe) :) er vel ikke akkurat om å gjøre å fylle for mest penger eller:confused: Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Har IKKE vært en fryd å fylle de siste ukene... Godt over 11 kroner alle steder. Fyller aldri for mer enn 200,- om gangen når det koster så mye. Er hardt for en som går på skole ;) Spesielt når bilen bruker mellom 1,2 og 1,8 på mila... Sikkert 2 liter når den er kald. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 ekstra digg er det å fylle 98oktan. Ligger på 12.15 her nå. Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
callen Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 merc 300ce. 72 liters tank. ny tank hver fredag. 0,8l på mila som snill gutt. synd at man ikke er snill gutt. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 uff ja, fyller 98 selv.. skal fylle etterpå, gruer meg.. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 fylte for 11,75 istad uff... går på skole for faen!!! Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 fylte for 11,75 istad uff... går på skole for faen!!! Jeg fyllte for 12.50kr/L og jeg er bare lærling som bor alene. Er vel ikke noe mere synd på enkelte bare fordi de velger å gå på skole og ha bil samtidig. Desverre er det slik at det er dyrt å ha bil i Norge, så lev med det eller bruk sykkelen/kollektiven. :biker Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 fyllte for 10,54 idag på vålerenga.. men blir dyrt uansett Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Har han som fyller på den scooteren en rifle på seg? :S Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Har han som fyller på den scooteren en rifle på seg? :S Jess.. stemmer det.. i tilfelle vi møter på en som vil at vi skulle betale for bensinen.. Neida.. vi skulle på tur og man må ha med børse når man skal på tur pga isbjørn.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Jess.. stemmer det.. i tilfelle vi møter på en som vil at vi skulle betale for bensinen.. Neida.. vi skulle på tur og man må ha med børse når man skal på tur pga isbjørn.. Hehe, trygt! ;) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 jeg får 50 øre rabatt på pumpeprisen, så jeg tar det ikke så tungt, men 96 Oktan ligger på 11.60 på Mo:( still expensive... Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 da er det bare å stikke på hoggern å kjøpe ett fat med bensin, tror dem skulle ha 5kr literen. men har ikke tørt å prøve detta enda er vel masse dritt i den bensinen kan jeg tenke meg:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg